{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Fyret- er det mig der er galt på den {{forumTopicSubject}}

min arbejdsplads skal spare og vi har været nødt til at fyre 12 mand, pga økonomisk ubalance. og jeg er desværre end af dem der er fyret.

jeg er opsagt fra 1juni 2011 og har 4 måneders opsigelse.

jeg har så i denne periode, selv om det er svært og gør passet mit arbejde.

da jeg møder ind til aften, og sidder til overlap, sidder vi og joker, og jeg siger "hvad skal de gøre ved det, fyre mig igen eller hvad??" det hører en af de kollegaer der er overført her til og som ikke kender os.
hun ser på mig som var jeg grøn i hovedet, og undre sig meget over at jeg er på arbejde, når nu jeg er blevet fyret.
hun mener da bestemt jeg burde holde mig væk, burde være så fornærmet over min fyring at jeg ikke vil komme der, eller at jeg burde sygemelde mig....

er det mig der er underlig, at jeg ike er sygemeldt, eller på anden måde er blevet væk fra mit arbejde her i min opsigelses periode????

skal dog lige fir god ordenskyld sige at jeg har fået en midlertidig stilling på et af vores projekter efter min opsigelses periode.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyret- er det mig der er galt på den
  • #1   7. aug 2011 Synes det er dårlig stil bare at blive væk må jeg nok sige
    Så thumbs op for dig at du bliver der

• #2   7. aug 2011 Hun har vel bare ikke samme moral som du ? smiley

• #3   7. aug 2011 nej det har hun nok ikke... men jeg kan da sagtens se hvad hun mener, for flere af mine kollegaer, har ikke passet deres job i opsigelsesperioden....

nogle kan på ingen måde se dem selv på stedet længere... men jeg har jo ikke et ønsle om at stoppe her, og håber da til det sidste at situationen ændre sig.
    og hvis den gør så vil jeg da ikke lukke dørene eller brænde broerne.

• #4   7. aug 2011 Det kommer vel an på om man vil smække døren efter sig eller ej smiley

Jeg kan forstå at nogle måske har det ret dårligt efter at være blevet fyret, det er ret normalt, men synes også at man så vidt muligt skal passe sit arbejde. Man får jo stadig løn for det.
    Det kan jo være at hvis en mulig arbejdsgiver forhør sig ved den nuværende(opsagte) arbejdsgiver, så kan man blive valgt fra pga manglede engagement i opsigelsesperioden.
    Men hvis tingene ændre sig på arbejdspladsen, så har man jo nok bedre mulighed for at komme ind i varmen igen, frem for en der gik hjem og var sur. specielt når du trods alt er ansat til et midlertidig projekt efter perioden.

• #5   7. aug 2011 Hvis du spørger din fagforening og skal have efterfølgende dagpenge,så skal du passe dit arbejde til det sidste,ellers kan du jo ikke vise lønsedler...men hør dem ad.måske du kan fritstilles og derved frit overgå til nyt job...

• #7   7. aug 2011 Jeg er enig i flertallet. Der er jo flere grunde til fyring og når det ikke er personlig grund og uoverensstemmelse der ligger til grund er det jo fortvivlende for alle parter, både arbejdsplads, ledelse og medarbejdere. Så ingen grund til at smække med nogen døre for så er der jo stor chance for at få lov til at komme igen hvis der bliver bedre tider.
    Held og lykke smiley

• #8   7. aug 2011 Naturligvis skal man da passe sit arbejde det får man jo løn for. Firmaet kan jo ikke gøre for at det er så dårlige tider.
    At sygemelde sig uden er at være syg, er helt ude i skoven. dog hatten af for de firmaer som fritstiller deres medarbejdere når de fyre dem, for ja det jo ikke en fed stemning når folk ved de snart skal stoppe,
    Men der er jo en god grund. Syntes hun har en meget dårlig moral hende den nye.

• #9   7. aug 2011 følte mig bare lige underlig når nu denne kollega så så mærkeligt på mig..

jeg har skam tænkt mig at passe mit job, til det sidste, og jeg møder glad ind giver den en skalle, og holder mt humør og joker som jeg plejer....

jeg er jo stadig vild med mine kollegaer og mine beboer

• #10   8. aug 2011 Dejligt at høre. ærgeligt, de ikke beholder en som dig god jagt efter noget nyt.

Kommentér på:
Fyret- er det mig der er galt på den

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce