fyret :( {{forumTopicSubject}}
hej dejlige mennesker, håber at i vil ligge øre til lidt tuderig igen fra mig
jha jeg er blevet fyret her i torsdag, med det grundlage for meget sygefravære og besparelse. jha okay tænker jeg så det er da self også trist, og jeg ved godt at har været lidt meget syg i november mdr (ris til egen røv)og en af grunde til at jeg havde så meget fravær var jeg ikke var glad for min teamleder,og han altid har været efter mig og glemt, og havde der for en den store lyst til at komme på arbejde, kun vis jeg vidste at det var min adf chaf der var der... besparelse jha hvorfor ikke? men så da jeg kom hjem kom jeg til at tænke på at man skal da have en skriftlig advarelse først ved for meget sygefravær, og jeg har da været inde til samtale med min chef om det før, men der sagde hun at det ville blive slettet, og jeg ville ikke høre mere om det eftersom at det var lungebetændelse og at jeg har fået astma. så har man jo lige en måned opsigelse det er jo fint nok, jeg vælger så at forsætte med at arbejde idag, da jeg jo også skal have penge i januar. da jeg så kommer på arbejde kl 7:45 kommer min kollega hen(han er *praktik* og normalt må praktikkanter ikke arbejde i weekenden) hen og spørger hvad jeg laver? kigger dumt på ham, "gøre min kasse klar til så jeg arbejde" "jamen teamlederen spurgte mig igår om jeg ikke ville komme og arbejde i weekenden i stedet for dig, nu hvor du har sagt op" mig jeg tænker bare hvad? jha jeg blev fyret i torsdags, ringede fredag og siger jeg gerne ville arbejde i weekenden for at får penge, jeg snakker så videre med min kollega om hvad der sker, jo han var der sørme lige blevet ansat fredag (jo tak tænker jeg så lige) og havde fået alle mine vagter, (jo tak! skal jeg så arbejde eller ej nu) jeg snakker som med dem i kundeservice og de ved ingen ting, men bliver dog enig om at vi begge bare kan arbejde ind til den 20 december hvor jeg har sidste dag.
jamen sikke en fed "julegave" at få. hvad med jer har det ellers godt?
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.254
Nu ved jeg ikk hvordan din løn fungere men få du sygelån havde jeg nok valgt og melde mig syg i dec måned for det der er squ kk helt fair
apr 2009
Følger: 126 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 8 Svar: 91
dec 2009
Følger: 54 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 342
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.877
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 749
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.129
Kan du ikke få et eller andet ud af det?
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 749
men min afd chef er kun på deltid pt da hun har fået bækkenbundsløsning så det er min teamleder som står for det hele, og det køre sku ikke for godt med ham, det er også ham der har fyret mig
fyret :(