{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plag
  • #2   11. aug 2011 hvad er fransk benstilling??

  • #4   12. aug 2011 hellere det en at den er indfodet, men når den kun er et år så retter det sig nok lidt

  • #5   12. aug 2011 Hejsa.

    Jeg har en 7-års 1'er pony som er lidt fransk stillet fortil. Smeden tager lidt hensyn til det, og ellers mærker vi det overhoovedet ikke. Han er springpony, og det har ikke nogen betydning for ham. Han går med forsko om sommeren, men kun fordi vi da rider i terræn.

    Jeg tror det er graden af fransk stilling der afgør om det har betydning.

    /Henriette


  • #6   12. aug 2011 tja nu har jeg en 19 årig der er mega indfodet fortil, der har gået landsstævner har haft ham i 12 år. det handler nu mere om hvordan hesten er beskåret og skoet, har også en ung 1 års der fransker lidt foran, det er heller ikke bekymrende... igen giver jeg ret i det handler om beskæring og skoning.
    min smed har fortalt mig at der findes SÅ mange heste der står snorlige på deres ben og de kan ikke holde, som oftest fordi de ikke har været i ordentlige hænder ved smeden.
    jeg tror du kan være helt rolig med din nye hest... og tillykke med den forresten smiley


  • #7   15. aug 2011 Tusinde tak alle for jeres meninger/ erfaringer smiley har været lidt nervøs, men kan se at jeg nok kan slå kold vand i blodet:) glæder mig til han kommer hjem til mig:) skal nok oprette banditten:)

Kommentér på:
Plag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce