er så stolt - må dele min glæde {{forumTopicSubject}}
Hej fellow HG'ere,
bær over med mig, jeg må bare ud med det
Har gennem længere tid trænet trailerloading med Hjalti, og målet er en dag, at kunne læsse ham alene. Altså, at han går frem i trailere selv, så jeg kan lukke bag ham og derved ikke være afhængig af andres hjælp, når vi skal på tur.
Mine forventning er dog ikke, at dette er noget jeg kan forevente forløbig, så i første omgang skal han bare føle sig tryg ved traileren.
Igår gik han fuldstændig frygtløs op i traileren et par gange, når jeg gik foran, hvilket fik mig til at tænke " vi kan da også liiiiige prøve..."
Og så lavede han det her "nummer":
http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=259919
Det skal nævnes at vi stadig er på det stadie, hvor han for lidt foder hver gang han kommer helt frem i traileren, men jeg er stadig SÅ overstadig stolt af ham. Min ismule er seeeej!!
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
jan 2007
Følger: 88 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 786
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 87
Det er simpelthen også helt fjollet så glad jeg blev.
jun 2010
jun 2010
sep 2011
Følger: 392 Følgere: 1102 Heste: 3 Emner: 390 Svar: 2.554
Godt at du træner det med ham!:)
Desværre har vi ikke en trailer til rådighed ved os men det er heller ikke nødvendigt, for min pony går bare lige op og står xD og jeg kan læsse ham alene heldigvis:).
Men super flot arbejde!:)
jun 2010
Yeeeaahh!!
@CAK Fedt! det er jo bare fantastisk når tingene går op i en højere enhed og man føler sig forbundet i et makkerskab. Det er da dejligt når man kan vise at man bare har styr på det "shit".
er så stolt - må dele min glæde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside