{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Er så stolt! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo min 3 års haflinger, som jeg arbejder og arbejder og arbejder med, og han er bare SÅ nem smiley
Min plan har hele tiden været, at hvis han havde sindet til det, så skulle han tilkøres.
Jag har for 1-2 måneder siden haft seletøjet på ham, og gået med ham i lange liner (første gang han prøvede det), og han gjorde bare alt til ug!
I går ville jeg så prøve igen, og bestemte mig for, at hvis han var lige så nem der, så ville jeg spænde et dæk efter ham. Det var han, og dækket blev spændt efter.
Han gik bare lige så fint afsted, og sagde intet til at remmene ramte hans bagben mv, og han gjorde hvad han kunne, for at dreje "korrekt".
Jeg har haft vognen med ude på marken ved ham en fire gange, for at han kunne se den, og blive tryg ved den, hvilket han er, så jeg tænkte at jeg ville prøve at spænde den for, når nu det gik så godt med dækket.
Jeg spændte vognen halvt fast (så den nemt kunne åbnes/sprænges ved panik) og så trak han den, skridt for skridt, ca 30-40 meter, hvorefter jeg spændte den af.
Åh, jeg er så stolt af at min baby har så stor tillid til mig!
Måtte lige dele det med jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så stolt!
Kommentér på:
Er så stolt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce