{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Er så stolt:-) {{forumTopicSubject}}

Ja, så vandt Hevia og jeg vores første stævne smiley vi holdt et lille hygge/trænings stævne på gården hvor jeg står opstaldet.
Man måtte selv vælge højderne, og så red man to runder, hvor tid og fejl blev talt sammen. Der blev startet mellem 40 og 70. Jeg startede 50 og 60 cm. Vi fik en fejlfri runde i 50 cm, og så tændte hun ellers lidt mere til og fik et par nedrivninger i 60 cm.
Men det blev alligevel til 1. Pladsen, og er bare super stolt af hende:-) de to sidste billeder på hendes profil er fra dagen.
Nu er vi klar til at starte den 21. Til rigtigt stævne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så stolt:-)
  • #2   11. okt 2012 Tillykke!
    Det er altid sjovt når det lykkedes:-)

    Jeg har forresten et fotografi af Hevia fra et af hendes løb hvor hun var ude mod min gamle hest Hoffa som også var efter Lender Hanover, de er begge to født samme sted på Bornholm og har gået sammen som føl:-)

    Min tidl hest jeg har oprettet herinde Lomumba er også efter Lender Hanover

    Hvis du vil have foto'et af hende så kan du bare sende mig din adresse så kan jeg sende det til dig:-D


  • #3   11. okt 2012 Mange tak... Ja, jeg plejer jo bare at gå efter at blive anden sidst, så er vi i hvert fald ikke de dårligste XD hehe

    Maj-Britt: det vil jeg super gerne smiley er det min rigtige adresse eller mail?
    Har lige været inde og kigge Lomumba, hun ser godt nok fin ud smiley


  • #4   11. okt 2012 stort tillykke herfra smiley

Kommentér på:
Er så stolt:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce