Øv med æv på (bil) {{forumTopicSubject}}
Iiiihhh, hader når sådanne ting sker for mig, specielt fordi jeg bliver så ked af det. Men kort fortalt:
Jeg fejlbedømte afstanden på en bil, da jeg ville parkere uden for Fakta idag. Kom skævt ind i båsen, ville rette op og før jeg vidste af det, så havde jeg fået min lille bil så tæt på denne hersens Toyota, at jeg ikke kunne undgå at ridse den. Prajede en dame, der kunne hjælpe mig ud af det igen, men ikke ikke uden lidt "knas". Hun kunne heldigvis fortælle hvem ejeren var og jeg gik hen i butikken hvor han arbejdede og gav ham mine forsikringsoplysninger og undskyldte mange gange.
Hans reaktion på det hele var, at det var helt okay samt at det var pænt af mig at fortælle ham det.
Forsikringen tager over herfra, det lader vist til at ridsen kan pudses eller poleres væk, men alligevel går jeg rundt med denne følelse af, at jeg lige har jordet en kurvfuld kattekillinger.
Wtf?
Går ud fra at det er fordi, jeg græmmes i den grad over at jeg ikke kunne undgå det. I don't know... Og så har man vel også sætningen: "Kvinder og biler" i baghovedet....
Øv, sådanne ting kan virkelig gå mig på, men så må jeg jo bare lade være med det en anden gang og huske på, at hvis jeg kommer forkert ind, så at gøre de ting, jeg gjorde i omvendt rækkefølge.
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 882
For 2-3 år siden, lavede jeg det samme nummer på en parkeringsplads i byen.
Havde siddet og ventet og ventet på at 2 sladdertanter blev færdig med at hygge sladre lige bag min bil...
Da de så endelig gik, fik jeg i min irritation drejet for hurtigt rundt. Ramte bilen ved siden af med min for kofanger.
Blev da helt svedt og fik hjertebanken.
Der var dog ikke sket andet end at det også kunne pudses væk med en finger og en serviet, så intet at hidse sig op over.
Men af en eller anden grund, så fik det jeg så dårligt og skidt over det...
Tror bare at det er naturligt at man reagere sådan, måske fordi at adrealinen lige kommer op at køre.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
Det kan altså ske for alle. Så tænk fremad, og læg det bag dig. du har enda sagt undskyld. tror nu manden er glad for du personligt kom og sagde det var dig, frem for bare at smide en seddel i ruden.
Så hatten af for dig.
nov 2010
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 124
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
men det er rigtig øv når ,am får kvajet sig...
heldigvis kan jeg "prale" af ikke at have lavet skader siden jeg var 18 år og bulede mine forældres bil....
jeg bruger dog også rigtig mange timer i en bil.
jan 2006
Følger: 53 Følgere: 79 Heste: 5 Emner: 20 Svar: 431
Ex. min far har kørt en midter helle ned, da han holdt i et kryds og skulle til venstre. En rute han kørte HVER ENESTE DAG!
Men han kiggede på en pipfugl (siger han.....) og så tog han hele venstre side af bilen.
Så har han (dog ikke hans skyld) ramt en gammel dame der gik lige over en trafikkeret vej. Der skete ikke noget med hende, men bilen... Ja, godt der var kasko og sikke meget skade en lille gammel dame kan medføre!!
Så har han, da det var sne, overset en hvid personbil, der kørte i vejkanten, da han kørte varevogn.. Han ramte med fuld knald, fordi han troede den var væk!!!
Min søster har også lavet lidt, men det er mere sådan noget med at bakke for fuld drøn ud af garagen og så, på trods af sindsygt meget plads, ramt den eneste bil der havde stået det samme sted i flere måneder. Ellers har hun prøvet at komme ud til sin bil på sin skole og så var der en cykelist der havde "overset'" bilen og kørt direkte ind i bagenden og så fortsat igennem ruden og ind i bagagerummet! Den ville min søster sjovt nok ikke tage skylden for.... Man kunne endda se sporet fra cykeldæk på kofanger og op ad bagagerumsklappen.
Det var godt nok morsomt! Tænk at kunne overse en lysegrøn bil!!
På en parkeringsplads! Ja, hvad laver den da også der....
Jeg har heldigvis og 7-9-13 aldrig lavet nogle buler eller ramt noget. Endnu!
aug 2007
Følger: 58 Følgere: 56 Heste: 17 Emner: 34 Svar: 336
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 389
TrådstarSuper dejligt at høre om ærlige mennesker.. i det mindste sagde du fra til manden...
Oplevede selv på en større p-plads at jeg kører ind i en bås, i det samme kommer der en mor med en meget ny baby i autostol og skal have den sat ind på bagsædet af hendes bil, hun åbner fordøren først for at sætte taske osv ind og spærre derved for at jeg kan komme ud.. Pyt tænker overskuds Pernille og venter tålmodigt...
For hun lukker den ikke igen, hun åbner herefter bagdøren med sådan en fart at den banker ind i siden på min bil.. Argh tænker jeg først men trøster mig med det er en ældre model med skønhedsfejl...
Da konen får sat ungen ind lukker hun fordøren og jeg springer ud for at se min nye bule/ridse og er klar til at affeje denne lille misser fra hendes side for jeg forventer jo en lille snak om fejlen...
Men nej, damen stiger ind i hendes bil og starter for at køre.. Blev så fornærmet at jeg banker på hendes rude og siger hallo dame...
Spurgte hende om det ikke err normalt at man undskylder når man ridser og buler nogens bil, hvortil hun svarer...Jamen det gik værst ud over min egen..Og den er nyere end din...
Jeg blev faktisk vred, hvor ubehøvlet har man lov at være???
Sagde at hvis ikke hun stak en undskyldning meldte jeg hende sku for hærværk...;-(
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 120 Svar: 402
Men det jeg nok mest er bekymret for er, at jeg blev så ked af det.
Ved ikke om man kan skyde skylden på ens egne hormoner og sige at det var post menstruelt?
Meeeeh, i hvert fald rart at høre positive input samt gode/uheldige historier:-)
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 389
Og det er da positivt i en verden hvor tonen bliver hårdere og hårdere, bla på grund af at man ikke ser folk in real live da alt eller meget foregår over chat på nettet..
Øv med æv på (bil)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside