{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Fik lov til at leve! {{forumTopicSubject}}

Min første isbuk som jeg købte for nogle år siden, har jeg kun redet 2 år da hun fik sin første sygdom- støv allergi/ astma. Så fik hun en behandling og jeg kom igang med at ride hende igen. smiley Der gik så godt og vel et halv år igen og sneen og isen var ved at gå væk igen efter en hård vinter, skulle vi selfølgelig ud og ride en lille tur. Men desværre falder Heba med mig oven på. Hun falder ned på begge forknæ.
De var ikke så hævet og haltede ikke så meget sa hun kom ind på folden igen. Dyrlægen kom ca en uge efter. Hun syens at der skulle tages røgten men det var dyrt så hun syenes at min far og jeg lige skulle tænke over det.
Det endte så med at der kom en ny dyrlæge som kunne tage røgten ude ved os. Hun var der første gang og kiggede lidt på hende og sagde hvad hun trode at det var.
Anden gang hun var der efter at vi havde tænkt over hvor mange penge vi ville lægge i heba. Tog dyrlægen så røgten, og hun havde ret. Hun manglede ledvæske= en slags slidgigt.
Heba fik så noget led væske i og dyrlægen sgade at vi skulle bruge en anden smed + at det var 50/50 om Heba fik det bedere eller om det blev ved som det var. Og hvis det blev ved skulle vi tage en beslutinig om hun skulle aflives smiley
Han rettede op på hende, efter han har været her 2 gange og heba har fået led væske i den ene gang, kom dyrlægen igen. (gået 3 måneder efter heba fik ledvæske i) Hun sagde at det var blevet meget bedere, og at det var ikke synd for heba at leve da hun ikke lider.
Den dag ( en uge siden) blev jeg så glad, jeg fik lov til at beholde hende og Heba fik lov til at leve.
Hun kan godt nok kun bruget som følhoppe, men det skal der nok også komme noget godt ud af! smiley

Så glad smiley
Tak til Min smed Martin Bundgård og Dyrlæge Karina Blåbjerg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik lov til at leve!
Kommentér på:
Fik lov til at leve!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce