{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Næsten halvdelen af mine rotter forsvundet {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke hvorfor jeg skriver det, men jeg synes det er meget mærkeligt og kan ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre..
For ca to uger siden skete der noget MEGET mystisk herhjemme i min lejlighed. For to uger siden havde jeg over 30 rotter. Fra den ene dag til den anden var antallet halveret. De kan på ingen måder komme ud af deres bur uden menneskelig hjælp og jeg og min kæreste er de eneste personer der har været i lejligheden. Min kæreste er ligeså uforstående som jeg selv er, og han ville aldrig nogensinde gøre dem noget, eller sælge dem bag min ryg. Flere af hans favoritter er også væk.
De kan heller ikke have spist hinanden, for det er fuldstændig umuligt for rotter at æde hinanden på et døgn, helt uden der er blod eller pelsspor i buret.
Jeg forstår det virkelig ikke og er så ked af det, ville gøre alt for at finde ud af hvad der er blevet af dem.
Er der nogle der har oplevet noget lignende, kunne have en forklaring eller kender et medie/selv er i stand til at komme i kontakt med ånder eller med levende væsener? (Ved jo ik hvad der er sket dem)..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsten halvdelen af mine rotter forsvundet
Kommentér på:
Næsten halvdelen af mine rotter forsvundet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce