{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Nåh piger, Hvad fik I i julegave? :D {{forumTopicSubject}}

Ja, så er vi jo forbi julen for denne gang, og nu sidder vi sikkert og gramser på alle de dejlige bløde og hårde pakker vi har fået. Men skal vi ikke julehygge bare lidt mere og fortælle hvad det er for dejlige gaver vi har fået, og da meget gerne linke til lidt billeder, hvis det er muligt. smiley

Jeg fik jo en masse dejlige gaver, blev virkelig forkælet i år. smiley
Jeg fik jo:

- Cardigan fra 'Sisters Point' i College-look

- Stor oversize cardigan i etnisk stil fra, 'Sisters Point'
(link fjernet)

- Tube halstørklæde i bordeaux rød fra 'Sisters Point'
http://static.smartkids.dk/smartgirl/139259/77/139259_1_2_77.jpg

- Rødt halstørklæde med lommer fra 'H&M'
(link fjernet)

- Sød sommerkjole i brændt gul, med hvid strikmønster i halsskæringen [kjolen er egentlig ikke rigtig mig, men jeg fik den af en meget kær ven, som hun købte i Bangkok i Thailand, så det gør at jeg synes at den er lidt speciel, og det er såmænd også ret sød]

- Brun frynsetaske fra 'Glitter'.

- Minimalistisk sølvhalsring fra 'Glitter'

- Eau de Parfume af Leona Lewis, fra 'LR' [En duft med noter fra blodappelsin, cassis, vild blomme, vanilje, cedertræ og hvid moskus. En eksotisk og krydret frugt-agtig duft, med en etnisk varme og sødme]
(link fjernet)

- Gaveæske med Jordbær-duft (skal dog byttes til citrus, da jeg ikke dur til for søde dufte), Body butter, Shower gel, Skrubbecreme, håndsæbe og 'Bath lily'

- Øjenskygge fra 'LR' i Lilla, Orange, Pink og Turkise.
http://www.lrweb.info/gammel/Billeder/DeLux%20Eyeshadow%20Beyond%20Paradise.JPG

- Gavekort til 'Matas'

Og så har jeg fået lidt løse gaver hen over julen, bl.a. en smuk Emeraldgrøn velourkjole fra Nelly.com, som bl.a. var den kjole jeg havde på juleaften ( http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/924012-0076?$productPress$ ) og en flot stor ring fra Bilka med forskellige farver sten. smiley

Og så har jeg selvfølgelig også fået lidt andet godt som penge, film og bøger (hestene måtte dog undvære, selvom de heller ikke ligefrem mangler noget) smiley

Nåh piger, det var så min ret lange gavehøst, men hvad fik I af godt til jer selv? smiley
Håber i hvert fald at I alle sammen har haft en dejlig jul og juleaften med en masse fede gaver, samt håber jeg at I får en fed nytårsaften samt et fantastisk 2012 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine indtag af vand 750 kr.
  • Udskiftning af armatur 800 kr.
  • Washing machine Siemens iq300 E21 900 kr.
  • Nedtagning af skinner med lyskilde spots 550 kr.
  • Murer, skal have udskiftet fugerne på ca. 1 m2. 2.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nåh piger, Hvad fik I i julegave? :D
Kommentér på:
Nåh piger, Hvad fik I i julegave? :D

Annonce