Bidløs rytter - mig!:-D {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen!;-D
Jeg vil være bidløs rytter og det har jeg ville i lllaaaannnnggggg tid!!!!;-) For det er det jeg bedst kan lide, og som jeg syntes er sjovest!;-) Og så går jeg ovs meget op i triks!!!:-D+jordtræning!:-DD
Så i dag spurgte jeg igen min mor om jeg ikke måtte blive fri for bid!;-) Og hun sagde ja!!!!:-DDD Min søster er nu ikke så overbevist om at det er en god ide!:-/ Da hun syntes det er for besværligt, for så kan jeg sikkert ikke holde hende;-/ MEN min mor siger det er "mit" valg!:-D Og at min søster jo har sin ejen, som hun kan ride, med bid lige så tosset hun vil;-) Så når jeg engang går rigtig igang med tilridningen så bliver det bidløst! Om det så tager et år!, så vil jeg ikke give op om at lære hende og være bidløs!:-D
Håber i syntes det er en god ide?:-) - Det passer jo ovs bedre til emnet!;-D
Læg en kommentar??:-DD
mar 2010
Følger: 153 Følgere: 145 Heste: 2 Emner: 140 Svar: 947
jul 2009
Følger: 208 Følgere: 183 Heste: 4 Emner: 392 Svar: 3.562
mar 2010
*lullepigen og Night Stars ejer* : Det lyder da godt!:-) Jeg syntes ovs selv at når jeg rider en hest bidløs er den en helt anden hest!, er bare en super glad hest ovs!;-) Jeg red tit bidløst på min gammel part(er ikke på HG mere:-/) Og der var hun bare GLAD! Og det samme med min!:-) Jeg har kun redet Tessa med bid en gang, og der var hun ikke glad! Hun var irreteret(staves) på bidet! MEN hvem ville ikke blive sur, vis man fik sådan en kold metal ting i munden??! Og så blive hevet rundt i munden!:-)
mar 2010
ikke reigerede på noget! Og jeg tror, fordi den havde tungen ud af munden, s tror jeg at det var fordi den var ødelagt i munden?..
mar 2010
mar 2010
Bidløs rytter - mig!:-D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside