{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af unghest
  • #1   13. jan 2012 Problemet er dens højde + dens alder.
    Den bliver 5 år i år, og er endnu ikke tilredet, derved er den bagud i sin uddannelse.

Min råd ville være at få den tilredet, da det gør det mere attraktivt.

• #2   13. jan 2012 ja men problemer er har jeg ikke penge til at få gjort

• #3   13. jan 2012 Jeg tror også det er hendes alder og uddannelsen.

Hvad ligger dit prisleje i?

Det hjælper også tit hvis der står en pris, så folk ikke skal gætte sig frem

• #4   13. jan 2012 jamen jeg har sat hende til 10.000 men er meget villig til at forhandle

• #5   13. jan 2012 os mit råd.... få den tilredet... måske prøv a skriv en pris på, da folk så har lidt a forholde sig til... sæt prisen sådan a der er plads til a give afslag.... folk elsker a handle og føle a de har gjort en go handel smiley Men nej det er ikk nemt a sælge, ska os ha solgt mit følle smiley det haster dog ikk smiley

• #6   13. jan 2012 Okay. tror det vil hjælpe hvis du skriver det i annoncen

• #7   13. jan 2012 jeg kan ikke få hende til redet, desværre da det koster mange penge. men har sat pris på annoncen nu

• #8   13. jan 2012 Wow hun er ellers lækker smiley Men ja markedet er ikke til at sælge folk har desværre avlet overflod af heste nu, og det virkeligt et problem. For ja selv hvis folk giver dem væk gratis koster de jo penge. Og som du selv skriver det dyrt med 2 heste 10000 er jo kun hvad jeg og mange andre bruger på opstald osv for 2½ måned. Så syntes det er ok billigt, og handlen kunne evt være du betalte handels undersøgelse.
    Håber du finder den dejlige dame et godt hjem.

• #9   13. jan 2012 Ked af at sige det men du skal nok langt ned i pris for at komme af med den det er en blanding og ren racet er allerede langt ned i pris hvilket gør at blandinger så skal længere ned du skal nok ned omkring det halve smiley

• #10   13. jan 2012 Tror du skal være villig til at gå langt ned i pris, eller tage i mod f.eks. udstyr eller andet..
    for det er fantastisk svært at sælge

• #11   13. jan 2012 Hvor høj er han nu? smiley

• #12   13. jan 2012 Må give Nygårds Heste ret. hvis du vil af med hende, så skal hun langt ned i pris. Min faster har lige købt en blanding magen til, og den var kun 2½, og al træning passede til dens alder, og der kom udstyr med, hun fik den for 3000 kr.

Jeg købte min Oldenburg blanding Lara sidste år, og hun var på niveau med din, jeg gav 2.000 kr. uden udstyr

Og når man tager dens alder i betragtning, blandingstypen, og hvor den er i sin uddannelse, så skal du nok der ned omkring før den vil blive solgt.

• #13   13. jan 2012 vil bare være mega ked af og skulle længere ned, jeg har selv givet 12.000 for som føl. jeg har ingen udstyr til hende andet grime

• #14   13. jan 2012 Der var også en del bedre salg i heste for 4-5 år siden, men det er der desværre ikke nu.

Hvis der kommer en som falder pladask for hende, så betyder prisen ikke noget, men tror desværre ikke at du kan få mere end max. 5000 kr. og det er højt sat som markedet er nu.

Det ser man også meget her inde, der er rigtig mange som laver aktion på deres heste, det samme med QXL, det kan være en mulighed, men så skal du være villig til at sælge til prisen som bliver den højeste.

Men du skal bestemt også gøre op med dig selv, hvordan din egen økonomi er, og jo længere du venter med at sælge, uden at tilride hende, jo mere falder prisen. også derfor jeg fik min så billigt, det at hun ikke var tilredet i den alder, det trak meget ned, for det er meget mere krævende at tilride i den alder, og det kræver mere.

• #15   13. jan 2012 ja .. jeg venter på min ridelære, hun vil muligvis godt tage hende smiley

men mange tak for jeres svar

• #16   13. jan 2012 samt skal du også huske hvad det koster dig at have hende i den tid du har hende til salg det kan du så bagefter regne fra jo så hvis du satser på 10000,- og der går endnu 3-4 måneder før end at du får den solgt og du måske bare lad os sige betaler 1200,- pr måned for at have hende så kan du trække 3600-4800,- fra også er du igen nede omkring de 5000 som anden også skriver og det med hvad du selv har givet det er bare trist det kan jeg tale med om jeg købte en hingst som jeg havde store planer med som avls hingst til 30000 lidt over et år efter måtte den kasteres da den slet ikke kunne magte at være hingst og måtte sælge den for 8000,- så ja marked er rigtig skidt for tiden så det må være din økonomi der styre din pris og hvor længe du har råd til at holde hende endnu smiley

• #17   14. jan 2012 ja det er jo det.. jeg er som sagt ved at finde ud af noget med min heste træner

• #19   14. jan 2012 ja men har ikke penge til tilridningen ellers havde jeg gjort det.. men det er der ikke råd til også en af grundene til hun sælges

• #21   15. jan 2012 jeg har hende på gul og gratis, facebook og et andet sted jeg ikke kan huske hvad hedder. ja hun kan sagtens have rytter på ryggen.. ja men jeg må se hvad min heste træner hun gør

Kommentér på:
salg af unghest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce