{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

Ja jeg har jo hørt lidt om dette men vil gerne hører mere, og måske få lidt hjælp smiley

Jeg vil gerne prøve det til sommer, da jeg desværre ikke har mulighed for en rigtig bane før, måske lidt tidligere, vides dog ikke endnu..

Hvordan gik jeres aller første og hvad startede i ?

Nu har jeg problemer med engelsk, så hvad vil i råde mig til at gøre angående programmer og bar det at vide hvad jeg skal gøre ? når jeg nu ikk rigtig er fantastisk til engelsk ?

Hvad koster det pr. klasse ?

Har i nogen gode råd til mig ?

Glæder mig til at hører fra jer smiley og til at prøve det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder
  • #1   13. jan 2012 Det lyder da dejligt med lidt flere danskere smiley
    Min første gang startede jeg et trav program og en starter med galop. jeg vandt begge klasserne.

    Du kan altid slå de ord op du ikke kender eller google dem, evt spørge herinde. Jeg er heller ikke fantastisk, men mange søde mennesker herinde kan hjælpe.

    det koster alt efter hvilken klasse du starter 11.50 euro det kan du omregne på google også.

    Det er bare med at ride præcis og øve sig, se sig selv og hesten vokse for hver gang, det er fedt smiley


  • #2   13. jan 2012 Har nemlig prøvet på google og flere ting sidder jeg og tænker hvad :S er nemlig derfor..
    Men ja har hørt i er søde herinde smiley

    Tror det kunne være godt for mig da jeg har præstationsangst, så kan ikk starte et normalt dressurstævne smiley så kunne være fedt at kunne starte på den her måde i stedet..
    Har evt. en mere som kommer til at være med smiley så det bliver nok 2 danskere mere smiley


  • #3   13. jan 2012 okay, men så kan man også hjælpe hinanden, hvis du er i tvivl om noget kan det være en fordel at melde til sidst på måneden så man kan se nogle af de andre ride klasserne og ligesom forstå nogle af tingene lidt bedre!
    Pas på med at zoome for meget


  • #4   13. jan 2012 ja så godt lidt videoer derinde smiley
    Er fedt der findes sådan noget smiley

    Men råd er meget velkomne smiley


  • #5   31. jan 2012 Hej med jer,
    så har jeg meldt mig til for første gang i 2 walk and trot klasser, ihh hvor jeg glæder mig til at se resultatet.

    /Hanne


  • #6   31. jan 2012 Ihhh så er den første bedømt, 75,25% venter spændt om jeg beholder min 3. plads.
    2. klasse er ikke bedømt endnu.

    Man bliver jo helt grebet af det her interdressage.com
    /Hanne


  • #7   1. feb 2012 ja total grebet. og er helt vild med deres kritikker smiley

  • #8   1. feb 2012 Så er anden klasse også bedøbt (dog ikke færdig) det blev til 75,75% har aldrig redet til så høje procenter, de er vist lidt for gavmilde med procenterne.

    Jeg har endnu ikke fået kritikken, men glæder mig til at se den.
    /Hanne


Kommentér på:
Nybegynder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce