20. jan 2008 Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 448
Uddannelse i hver sin ende af lander :/ HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
Jeg er simpelthen helt knust i dag...
Jeg bor i Vejle.
Sagen er den at jeg gerne vil læse til dyrlæge (KBH) når jeg er færdig med gym.. Men mit gennemsnit kommer nok aldrig op på 10,4 som det vidst skal være på
Min kæreste havde ellers sagt han ville finde noget at studere derovre også så vi kunne bo sammen..
MEN, nu har jeg så droppet det og går bare efter vetrinærsygeplejersken i stedet(Uddannelsen foregår i Kolding). Og så vil jeg evt. søge ind som dyrlæge senere hen..
Men nu har min kæreste fundet ud af at han gerne vil være sådan noget software noget, kan ikke lige huske hvad det hedder.. Men den uddannelse kan man kun tage i KBH.. så som det ser ud nu, skal han til KBH når vi er færdige på Gym og jeg til Kolding. og ca. når han kommer hjem fra KBH skal jeg derover hvis jeg skal læse videre til dyrlæge
Jeg aner simpelthen ikke hvad vi skal gøre!
Undskyld det blev lidt langt, men håber der er nogen der har prøvet noget lignende eller bare har gode råd
I er velkomne til at spørge hvis i er i tvivl om noget!
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Hvor gamle er I? Hvor lang tid er der til, at I skal starte på uddannelserne?
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 448
så om halvandet år, måske 2 hvis vi tager sabbatår
okt 2004
Så jeg synes du skal lade være med at bekymre dig om det ligenu, der er stadig længe til, og ingen ved hvordan tingene ser ud til den tid.
dec 2007
Følger: 222 Følgere: 215 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 734
Det tager 14 timer for dem at komme hen til hinanden
Min pointe er at ingen af dem har vildt meget tid men så længe man ellers hinanden så går det, de er også på Skype hver aften, og de siger det hjælper
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 448
Men ja, jeg skal nok bare slappe lidt at og se tiden an.. ved godt der er to år til, men der skal virkelig gå noget gruelig galt hvis vi ikke er sammen til den tid
okt 2004
Uddannelse i hver sin ende af lander :/ HJÆLP
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside