{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.450 visninger | Oprettet:

Nye boots, Equine Fusion:o) {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med alt det her frost og sne, har jeg måtte pille forskoene af Jack, da han overhovedet ikke har kunne stå fast, og han blev ved med at bygge sne op i hoven så han gik på høje hæle. Så af måtte de efter kun 4 ugers brug:o(

Men grundlæggende har det altid været et stort ønske for mig, at kunne finde nogle boots der kunne sidde ordenligt på en Irish cob med hårpragt og hvad dertil høre. Jeg har kun problemet med at han bliver ømtået når vi rider ture, han ville fint kunne gå uden sko på folden.
Jeg har tidligere prøvet følgende: Cavallo Simple boots, Marquis hovsko og Easyboot glove. Men igen af dem fungerede for Jack.

Nu er skoene jo ikke længere på, så hvad var mere oplagt en at kigge om der var kommet nye boots på markedet. OG DET VAR DER:o)
Jeg læste om EQUINE FUSION på nettet og kontaktede derpå Jan Krogh som er beslagsmed og forhandler og medudvikler af disse boots (beslagsmeden.dk). Han fortalte en masse omkring disse boots og lidt om de heste han har brugt til at teste dem på, bla Irish cobs og frisere udover varmblods heste mv.
Så jeg er bare rigtig, rigtig spændt på at modtage mine testboots på tirsdag og se om jeg denne gang er heldig og finde booten.
Jeg har fået den bedst tænkelige service og vejledning af Jan Krogh i telefon og via mail (der bliver svaret meget hurtigt på eventuelle spørgsmål), alene det har været meget, meget positivt.

Hvor om alting er, så glæder jeg mig meget til at kunne berette mere om hvordan det kommer til at gå med at prøve dem osv. Så følg med hvis det har interesse, jeg vil skrive igen så snart der er nyt.

Mange hilsener
Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye boots, Equine Fusion:o)
  • #1   5. feb 2012 Jeg har set flere der skriver at det er de eneste der duer. Held og lykke med dem.


  • #2   5. feb 2012 Det lyder spændende - håber at de fungerer for jer smiley Og dejligt at du vil opdatere, når de er testet.


  • #3   5. feb 2012 Ja spændende - du må meget gerne opdatere.
    Håber de virker for dig.


  • #4   5. feb 2012 Ja for søren da, meget spændende. Håber sørme det lykkes Mette...

    Og hvis ikke, vil jeg da lige tillade mig, at give et lille pip mht brug af snesåler.
    Det er da lige godt den mest fantastiske opfindelse næst efter tørretumbleren :-o))) Ingen snestylter her længere. Men jeg har så også en hyp hvor jeg ikke tør tage skoene af på vejledning fra Tobias.


  • #5   5. feb 2012 Min smed anbefaler dem også smiley
    Jeg så dem lige i fredags, og de virker bløde, fleksible og lækre - og jeg bemærkede især at de ville være gode til hovskægheste, da de er bløde i den øverste del smiley
    Glæder mig til at høre mere om hvad du synes om dem


  • #6   6. feb 2012 Jeg har været nede ved Jan Krog flere gange, med Nanjas heste. Specielt hoppen hun har, der har været forfangen for flere år siden, skal beskæres og skoes meget omhyggeligt, så Nanja valgte Jan, selvom der er langt til Åbenrå. Han viste os bootsene sidste år. De laves i Norge og han er eneforhandler i Danmark. De første han fik, var ikke gode nok i bunden, så dem fik han lavet om. De er fremstillet af flere forskellige materialer, lidt ligesom løbesko. Sidste år havde han flere testheste, der gik med skoene. De er meget lækre og vejer ingenting, og er meget bløde.

Kommentér på:
Nye boots, Equine Fusion:o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce