{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

En drøm.. En hestedrøm.. {{forumTopicSubject}}

Hej Hestegalleri.

Jeg står med de her drømme om endten at blive berider eller dyrelæge.

Pt. står det til at jeg har sendt ansøgning til gymnasiet her i området, med fag til dyrelæge.

Men overvejer virkelig stærkt om det er berider jeg skal? Men kunne derfor godt tænke mig at komme i en konkurrence stald i et års tid for at se om det var noget? For at komme ud og prøve nogle ting af. Det skal være et sted hvor jeg er med om hestene, også skal ride, få undervisning, og til stævner. Har før ikke intresseret mig for meget for stævner - men nu har jeg redet i 9 år, har 4 heste, og nu skal jeg fandme vise hvad jeg kan!

Bare skriv alle store trænings stalde i kender, og hvilke berider uddannelser i kender osv smiley

Mvh Celine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En drøm.. En hestedrøm..
  • #2   13. feb 2012 Selvfølgelig? Det er hvad jeg regner med? Det er en del af det.. Men som jeg skriver skal der være mulighed for at ride osv. Men altså hvis også lige tilføje - det er langt fra alle steder du bliver behandlet som en spand lort! smiley

Udover det skal det være et sted der er stort nok til at de også kan intressere sig for mig, og tage mig med på stævnepladserne hvor jeg også skal ride. smiley

Kommentér på:
En drøm.. En hestedrøm..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce