{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

En seriøs Drøm {{forumTopicSubject}}

ja, jeg er så en af dem der render rundt og leger med tanken om at avle (især pintoer, men ikke et krav).
Så nu mangler jeg bare og finde den rigtige hest til det og selvfølig helst en hoppe som ikke må være alt for dyr.
Jeg er bare sådan at jeg vil have den fra en ung alder helst efter fravænning men ikke nødvendigvis.
Så har i nogen gode råd til mig ?
eller kender i en der har et føl eller plag til salg, som vil ejne sig til min drøm ?
helst en der slutter på hestemål smiley

kram herfra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En seriøs Drøm
  • #1   11. nov 2007 kan måske også have interesse smiley

• #2   11. nov 2007 det lyder som en lækker drøm smiley

men nej kender ik nogle .
    dersvære .

• #3   11. nov 2007 kan måske godt være intresseret i et hingste føl, hvis det er det rigtige smiley

• #4   11. nov 2007 har selv en drøm om at avle Oldenborg, friesere, tinkere og pintoer... (papirerne har ingen betydning) Tinkeren har jeg nu, den skal sættes i fol næste år, Oldenborgen har jeg, og hun er scannet drægtig, og får føl juni næste år, og det føl skal jeg måske af med, hvis det var noget?? det har ingen papirer, men faren er kåret, med nogle super afkom, hoppen kan du se på min profil, og hun har kæmpe potentiale, der er både køre, spring og dressur potentiale i føllet, og forventer at føllet bliver højt stillet som begge forældre, og enten sort (kulsort måske m. aftegn) eller rød, da mormoren til føllet er rødt, og faren før har avlet rødt...

• #5   11. nov 2007 Jeg har samme drøm bare at avle varmblod så jeg er i gang med at finde min kommende avlshoppe

• #6   11. nov 2007 Jeg har en drøm om at få en lille rødgul fjordhest på min hoppe smiley har set hvilke hingste jeg bedste kan li men den ene er for lav og den anden står for langt væk smiley

• #7   11. nov 2007 Tror du ikke du skal købe en 2-3års så kan du jo sætte den i fol med det samme i stedet for at vente hvis du køber et føl ;D

• #8   11. nov 2007 pinto hingst, 18.000 e. big ben(virkelig lækker hingst)
    (link fjernet)

pinto hingst, 15.000
    (link fjernet)

(link fjernet)

• #9   11. nov 2007 Hejsa, hvis du vil være seriøs avler, og gerne vil tjene på det, så er det vigtigt du finder dig en god avlshoppe, for det er hopperne, der er vigtige, ikke kun en god hingst.. kig efter en hoppe, hvor det viser sig, at hoppens mor, mormor osv.. er godt kåret.. og har vist nogle gode resultater, det gør, at du får en hoppe, som kan have de rette evner for en god avlshest.. derefter skal du så også kigge efter gode hingste, som også har vist noget.. smiley ¨Så når man meget inden for avlen..

men det er ikke billigt at avle, det er dyrt at starte sådan noget op.. og kan også tage langtid, før man får nogle gode avlsdyr... smiley jeg syntes du skal satse efter en hoppe, fremfor en hingst, da hingste jo er svære at få igennem til kåringer, hvertfald DV hingste.. smiley de kræver virkelig meget... og er dyrer at få igennem..

jeg syntes ikke man skal være lige glad med om hesten har tavle eller ej, hvertfald ikke hvis man vil avle seriøst, føllenes værdi er ikke det samme, hvis en af forældrene ikke er kårede.. smiley men altså ja.. man kan da gøre det.. smiley

Min egen hoppe er uden afstamning og ikke kåret.. men alligevel har jeg fået et føl fra hende, men det er ligeså meget fordi, jeg gerne ville avle mit eget føl.. som min fremtidige ridehest, og hvor jeg også har et minde fra hoppen.. smiley

Men skulle jeg være avler, ja så ville jeg også gå efter en hoppe med papir.. smiley

• #10   12. nov 2007 der er jo Horse og heste-nettet du ka`søge under(: men hvis DV har interesse, så er der også billige føl til salg på følauktionerne rundt omkring til under 15000(: ved ik`hvad din max pris er.

• #11   12. nov 2007 lige en tilføgelse(: auktionerene er self slut for i år, så hvis der er må du vente til næste år(:

Kommentér på:
En seriøs Drøm

Annonce