745 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad er metoden"
Extensions - Clips eller flette-metoden
Hej alle. Jeg skal ud og købe extensions her imorgen, men jeg er ved og blive lidt i tvivl. Jeg havde faktisk valgt at få det i med flette-metoden, men hvad ville i vælge hvis det var jer? Clips elle...
Hej alle. Jeg skal ud og købe extensions her imorgen, men jeg er ved og blive lidt i tvivl. Jeg havde faktisk valgt at få det i med flette-metoden, men hvad ville i vælge hvis det var jer? Clips elle...
Skrevet af: Louise Knudsen - 20. jan 2013
hvad er join up?
Ja, kom ikke og fortæl mig min overskrift ikke er sigende :b Jeg vil gerne ha en forklaring på hvad "join up" er, altså hvordan man gør det, hvad det er godt for, hvem der benytter sig af det. Ud...
Ja, kom ikke og fortæl mig min overskrift ikke er sigende :b Jeg vil gerne ha en forklaring på hvad "join up" er, altså hvordan man gør det, hvad det er godt for, hvem der benytter sig af det. Ud...
Skrevet af: tine h - 2. sep 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Installation kogeplade 600 kr.
- Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
- Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
- Opsætning af reol og billeder 750 kr.
- Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
- montering af gardiner 400 kr.
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 118 Heste: 3 Emner: 97 Svar: 557
dec 2009
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 328
B7 - der rider du en hovedrunde på 7-8 spring. Hvis du er fejlfri rider du direkte videre til omspringningen - hvis du har 4 el. 8 fejl, må du også gerne tage omspringningen
feb 2009
Følger: 163 Følgere: 151 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 475
dec 2009
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 328
hvad er metoden.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside