{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Partannonce
  • #1   1. mar 2012 Det er prisen der ville afskrække mig... 100% sikkert

• #2   1. mar 2012 Syntes det er for dyrt da det er dig der har brug for hjælp og fordi hesten ser på billederne ikke ud til at være så uddannet smiley

• #3   1. mar 2012 Prisen er udregnet ud fra hvad det koster at have hende opstaldet om dagen, og så er der lavet en del nedslag, netop fordi hun ikke er så langt i udd. endnu. smiley

Men når man tager i betragtning, at man har hende for sig selv de dage, med stort ridehus, ridebane, springbane, natur, ingen staldarbejde, ingen pligter osv. så er det altså ikke for dyrt, vil jeg mene. smiley

• #4   1. mar 2012 Og vil ikke mene jeg har brug for hjælp. Hun kan sagtens stå stille de dage jeg ikke har tid til at ride, så det er ligeså meget en hjælp til en person der ikke har råd til sin egen.

Men hvis det er prisen, hvad ville I så give? Det er den pris jeg har fået afvide af alle at jeg skulle sætte, så er lidt overrasket over, at det skulle være den der afskrækker. smiley

• #6   1. mar 2012 er enig med Hørlyk..

men ville ikk sætte det til mere end 400 kr hvis jeg skal være ærlig for mange af dem der ikk har råd til at ha hest er piger der er rigtig unge og som måske ikk har et job hvor de har råd til pokkers meget og så er 600 kr mange penge når det ikk er inkluderet alt

• #7   1. mar 2012 Synes slet ikke det er dyrt, tværtimod meget billigt! smiley - men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt det ligger fra byen osv smiley - jeg giver 1000 kr for min part 2 faste dage om ugen og engang imellem en ekstra dag smiley

• #8   1. mar 2012 Trine - Aldersgrænsen er 15, så vil ikke sige de er rigtig unge. Har endnu ikke haft nogen henvendelser fra folk, der ikke har haft råd. smiley

Belieber - Det ligger 5 km fra by, der går bus derud hver dag (også weekender, ferier og helligdage). det er det bedste sted i området (flere dyrlægers udtalelser)

• #9   1. mar 2012 Hørlyk - Gider ikke rigtig forklare igen, hvorfor jeg tager penge for det.
    Det er dyrt at have hest, så self. må man give lidt, hvis man vil have en hest som sin egen, kan ikke se det er svært at forstå. smiley

• #11   2. mar 2012 Så synes jeg slet ikke at det er dyrt!! smiley

• #12   2. mar 2012 Tænker også prisen. smiley
    Men ellers også bare hav tålmodighed, og evt oprette på heste-nettet også, der fandt jeg part til min pony smiley Og det gik meget hurtigt.

• #13   3. mar 2012 Har hende også på heste-nettet. smiley

Har fået nogle henvendelser, men det er fra folk der ville flytte hende alle mulige steder hen..

• #14   3. mar 2012 Nå okay smiley
    Men så tror jeg bare det er at have tålmodighed smiley Tror også jeg var meget heldig smiley

Kommentér på:
Partannonce

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce