{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. dyrskue
  • #1   18. mar 2012 jeg kan ikke huske prisen, men mener jeg gav ca 500 krincl ekstra armbånd til mine børn.
    prisen kommer på hjemmesiden når de åbner tilmelding i morgen.

    Det anbefales at man vaccinere sin hest, men det er ikke påkrævet. Jeg tror ikke der er regler om ormekur, det hørte jeg ikke noget m sidste år.
    Du kan på hjemmesiden se hvilke aktiviteter du kan deltage i. Så som hestegalla, og div shows de forskellige avlforbund holder for at promovere racen.
    For det meste skal du kontakte den forening du tilhøre, de laver selv de shows de forskellige racer fremføre.
    Jeg var med for første gang sidste år som udstiller, og har en gang før været der ude med en showhest, begge gange har jeg været med i shows med håndhest, i år håber jeg at skulle ride med i stedet. Plus evt starte en af gangartsklasserne. Muligvis en springklasse hvis jeg får dyret klar.

    Jeg er selv ny, men spørg endelig, så skal jeg svare på det jeg ved.

    Men går ud fra du evt skal have fjordhest med, så kommer vi til at stå i samme stald. smiley


  • #2   18. mar 2012
    Ja det var fjordhest jeg påtænkte at tage med, men han er min part så skal lige have hørt ejeren først :o)

    Skal man være meldt ind en forening INDEN man tilmelder dig eller bare inden de dage dyrskuet foregår?


  • #3   18. mar 2012 jeg tror man skal være medlem når man melder til.

    Jeg er lige nu ved at undersøge om man kan nøjes med at være medlem af lokalforeningen eller om man skal være medlem af fjordhesten danmark.

    Jeg er nemlig ikke medlem endnu, har først lige fået min dreng, og han er reelt stadig på prøve. Så jeg skal have meldt ind i foreningen. Men håber man kan nøjes med fynske fjordheste.


  • #4   18. mar 2012
    Man kan også nøjes med at være medlem af en eller anden landbrugs forening der koster 200kr smiley


  • #5   18. mar 2012 Ja det er helt rigtig, det havde jeg helt glemt smiley

  • #6   19. mar 2012 Jeg skulle vist give 180 for at være med i opvisningen med Chico sidste år.. På forbundet eller dyrskuets side bliver der oprettet en tilmelding til opvisning hvor man skrives hestens oplysninger og så hvad man gerne vil opvise med (trick, kørsel, ridning, hms, trække den rundt osv..) Nogen forbund sorterer i tilmeldingerne hvis de har super mange, men de fleste kommer bare med..

  • #7   19. mar 2012 Jeg kontaktede bare en i bestyrelsen for dartmoor og spurgte efter nr. på opvisningskordinatoren..

Kommentér på:
Spørgsmål ang. dyrskue

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce