{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Bid & næsebånd {{forumTopicSubject}}

Nu springer jeg bare lige ud i det smiley

Min pony Anemone, ka' simpelthen ikke finde ud af at gå med et engelsk næsebånd, i den forstand at hun bare stikker hovedet i vejret.. og ja kort sagt bare går af lort :b
Hun har siden hun kom tilbage fra voksepause gået med en micklem trense, som hun går super med.. men syntes snart hun er ved at være "stor" og dygtig nok til at gå med et "normalt" næsebånd, da jeg ikk' har compettion udgaven i micklmen...

Hun æder derfor også sin boks (lavet af træ, men vi har nu sat gummi over) Hun fik raspet tænder sidste år, men når hun ikk' i den grad har noget imod biddet (tager det i munden uden problemer)
Mistænker jeg det for at være næsebåndet..

Tror i at et hannovransk næsebånd vil være bedere, da det jo minder lidt om micklmemen? smiley

På forhånd tak Karoline smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bid & næsebånd
  • #1   21. apr 2012 Øhmm... ja Google er din ven x)
    Ellers så se billederne på min profil, hvor min pony går med den sjove trense smiley

Ja.. Har læst mig frem til at det nok er det hun skal bruge, og har fundet en til 229,- så det er jo heller ikke så galt smiley

• #2   21. apr 2012 Den er super syntes jeg, da der skal meget mindre til for at hesten går til bidet, og du kan ikke komme til at rive hesten for meget i munden - Hvilket i mit tilfælde er fantastisk da Anemone er så følsom i munden smiley

Jeg ved ikk' lige om den bliver solgt brugt, men eller er den billigere på ride-away.co.uk og den kom efter 3 dage ved mig smiley

• #3   21. apr 2012 Det er fordi det ik' er et link :b
    Bare google navnet smiley

Kommentér på:
Bid & næsebånd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce