Gallop for første gang {{forumTopicSubject}}
Ja, det var faktisk slet ikke meningen at jeg skulle galloppere på min pruhest, især idag var han ret "doven".
Men vi fik ham til at trave efter en pony, og lige pludselig syntes han åbentbart han skal tættere på og så slår han bare sådan over i gallop(også tænker jeg selvfølgelig at nu går han sikkert amok, men nææ nej han er så sød og rolig som han altid er og galopere efter den andet i en cirkel som om at det har han da prøvet 100 gange) og utrolige er bare at jeg kun lige er begyndt at trave på ham, tror måske jeg har travet på ham 10 gange af meget få minutter hvergang. og havde da bestemt ikke regnet med at han havde balance til at gallopere med mig i en cirkel men han slog over i gallop rigtig mange gange og var 100% styrbar heletiden.
måtte lige ud med min glæde over hvor sød og rolig min hest er. (Han har aldrig aldrig 7-9-13 bukket eller gjordt dumme ting med mig på rykken og han er kun lige fyldt 3 år)
fik nok lige skrevet det lidt hurtigt, men er bare så stolt
okt 2006
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 78
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.471
Jeg har endnu ikke oplevet en hest som har bukket eller lign. første gang den har galopperet og jeg har redet noget heste til efterhånden
Men lækkert at den var styrbar hele tiden og faktisk kunne galoppere på volte
jun 2007
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 36 Svar: 414
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.471
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
dejligt med det positive den første gang
den første unge pony jeg gallopperede på valgte at lave en flot bukkeserie ^^
feb 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 4 Svar: 35
Jeg glæder mig også til at jeg kan komme så langt med min unghest, vi kan næsten selv skridte rundt nu
Gallop for første gang
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside