{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Dårlig gallop = pause? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være ret forvirret af alle de blandende svar jeg får fra forskellige mennesker. .

Lidt for historie er at jeg købte en 4 års haflinger som var tilredet i alle 3 gangarter indsprunget og som lige havde haft 2 måneders vokse pause. Han var altså ikke redet i 2 måneder da jeg fik ham. jeg brugte det første lange stykke tid på jorder med muskel træning og med gå ture osv. Jeg begyndte at ride ham lige så stille op og han rides nu 4 dage uden problemer og jeg får stor ros for ham og for hvor fin han er muskel mæssigt. Han bliver sprunget fast hver mandag og rider dressur undervisning hver anden lørdag.

Her den side måned er han begyndt at miste ballance i galloppen og 4 tarkte en del. Min dressur underviser sagde han så låst ud i krydset, og min spring underviser sagde han ikke bugte ryggen optimalt i gallopen. jeg har derfor bestilt tid til en kiropraktorer som kommer her i december. Når men det blev så beder i sidste uge hvor de begge sagde han gik fint.

Så i dag sprang min part på ham (jeg var der ikke) Og hun skrev denne besked:

Det gik fint nok, han er jo rigtig fin til at springe! men han har godt nok stadig svært ved galoppen, så Tania anbefalede at vi lige snakkede sammen om det. Hun snakkede om, om han måske har brug for en pause på et tidspunkt (måske bare ikke lige her i frostperioden). Men det skal lige siges at banen var meget smattet, så det kan også være derfor. Har du snakket med Astrid om det?

Og jeg kan slet ikke se hvordan en pause hælper på hans dårlige balance osv.. Når med hvad mener i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig gallop = pause?
Kommentér på:
Dårlig gallop = pause?

Annonce