{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor vinterpels stadig, sveder meget
  • #1   23. maj 2012 Strigl godt og sørg for den ikke er i underskud af B-vitamin.
    Vi har et par stykker som også sveder af at lave intet, der er ikke andet for end at vente - de skal nok selv regulere pelsen.


  • #4   23. maj 2012 jeg købte en ny hoppe her for små 14 dage siden og hun har også KÆMPE vinter pels, hun får en go sjat b-vitamin fra BH i hendes foder en gang om dagen og hun har smidt utrolig meget pels siden hun begyndte a få det... og ellers en go strigle.. havde selv overvejet a klippe men ved ski ikke...

  • #5   23. maj 2012 Vi har brugt en hundebørste (sådan en der ligner en man bruger til at behandle fåruld med) til vores plag da hun havde nogle uld totter og nu ved de små shetter. Den er rigtig god og vi "hiver" kæmpe bunker af dem hver dag

  • #7   23. maj 2012 Min plag har det også med at fælde sent. Hun fælder stadig, hvor hendes mor er fældet helt. Hun har også en tyk pels om vinteren.

    Tja, hvad kan man gøre.. Jeg gav hende 10% ekstra vitaminer i et par dage, det hjalp, der er nemlig alle B vitaminer i mine vitaminer.

    Men de sidste "dun" mangler hun stadig, og fælder, når jeg strigler. smiley


Kommentér på:
stor vinterpels stadig, sveder meget

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce