{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

slankepiller {{forumTopicSubject}}

Tja her er man så igen på kur. Det er jeg i øvrigt altid, mere eller mindre. Jeg er typen som ikke kan smide de kilo som blev hængende efter barn nummer 2. ca 10 kg. Det er p......irriterende. Så er det at jeg har set en reklame for African mango slankepiller. Og de lover selvfølgelig guld og grønne skove. Er der nogen der har prøvet det? og hvordan er det så? Virker det? Eller er der andre midler/ piller der er bedre i en periode? Smid en kommentar.
Hilsen CD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slankepiller
  • #1   24. maj 2012 Uh kender det alt for godt med de satans kilo:-/ føler mig ret så fed og grim efter barn nr 2... Så nu har jeg skaffet et par inliners og skal igang med at rulle derudaf hehe

• #2   24. maj 2012 Det handler jo om at putte mindre på end du forbrænder..... slnake piller er ikke vejen frem....

der er kun to ting der virker... og det er luk munden og let røven.....

• #3   24. maj 2012 Tja, det med "nej tak", luk munden og let røven tror jeg at vi er mange der gør. Det er bare ikke altid, at det er nok i en travl hverdag. Så derfor kunne man godt fristes til at ty til slankemidler for en hurtig effekt, og så var det at jeg tænkte, om nogen havde erfaring med dette.

• #4   24. maj 2012 vi som er for tunge (mig selv inklusiv) vi er ikke gode nok til at luk mnunden og lette røven.... når vi så tyr til slanke piller ja så taber vi os hurtigt men lige så snart vi stopper på pillerne, så tager iv hele lortet på igen, og ofte lidt til....
    der er desværre ingen nemme løsninger....

du skla ind og se på hvad du har brug for at kalorier hver dag og sørge for ikke at spise mere end det, og du skal huske at det ksla ses på i forhold til din vægt eller den vægt du vil ned på.... og når du har tabt dig lidt skal du igen ind og revurdere hvor mange kalorier du så har brug for.....

så hvis ikke du har mulighed for at sætte forbrændingen op så må du sætte indtaget ned, der er kun den hårde vej

• #5   24. maj 2012 et gratis alternativ til madlog er madital.dk

• #6   24. maj 2012 Jeg kan godt forstå, du føler dig fristet til at prøve slankepiller som et "hurtigere og lettere" alternativ til den hårde og langsommere metode med sund og rigtig kost samt masser af motion. Den sti har jeg selv været nede af flere gange... og af selv samme årsag er jeg nødt til at sige: Lad være med at falde for fristelsen!! Som Rikke Blume N også skriver; der er INGEN nemme løsninger til varigt vægttab. Det handler alt sammen om kost og motion. smiley

• #7   24. maj 2012 ja øv alså er selv gået på kur er den lidt faste pige, men efter at have fået medicin for en dårlig ryg uh dada så kom kg bare flyvende. Men vi er også nogle som udnytter alting meget bedere end andre, Det har også noget med vores stofskifet

• #8   25. maj 2012 Jeg lånte en bog af Lene Hanson og er begyndt at spise efter hendes principper og har alledere tabt mig 3 kg på knap 3 uger...

Det er super fedt for man behøver ikke sige farvel til dit yndlignsmad..

• #9   25. maj 2012 bm

• #10   26. maj 2012 Jeg har prøvet vægtkonsulenterne, vægtvogterne og south beach kuren. alle næsten samme princip: Ingen pasta, ingen kartofler, ingen brød, ingen ris og helst heller ikke gullerødder pga. alt den stivelse. Og da slet ikke alkohol, det ødelægger 4 dages kur bag efter. Det er bare så kedeligt......men ingen tvivl: DET VIRKER. Så det er jo ikke fordi at man ikke ved hvad man skal putte i munden.....det er bare så kedeligt Nå.....øv jeg var ellers meget fristet til at afprøve nogle af de hersens slankepiller. Suk, så må jeg jo til at tage mig sammen igen, igen igen.

• #11   26. maj 2012 Sp kan jeg varmt anbefale dig at læse om Lene Hansons principper... Der må du gerne spise ris, pasta og kartofler. Og det virker også...

• #12   27. maj 2012 Madlog er jeg stor tilhænger af

• #13   20. jul 2012 10 kg på 3 mdr...

Jeg tror på at kostomlægning er vejen frem smiley

Jeg droppede alt hvad der hed slik og sodavand i hverdagene, reducerede mine portioner, og så ellers id og bevæge mig.

En tur med hunden i rask tempo hver dag gør underværker smiley

Når jeg endelig drikker sodavand, så er det sukkerfri, og mit indtag af slik, når det sker, er også væsentligt reduceret smiley

Frosne kartoffelprodukter er røget fløjten, paneret kød er også en sjældenhed..

Jeg er ikke tilhænger af at undgå kartofler og gulerødder mv... for selv om der er stivelse i, så indeholder de en del andre vigtige ting... og så må man jo bare skære ned på det hvide brød i stedet.

I øvrigt mener jeg at man skal spise varieret.. følg de 8 kostråd... så kommer man langt smiley

Kommentér på:
slankepiller

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce