Ny pony, farvel til den gamle.. /: {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Som nogle af jer måske ved, så har jeg part på denne skønne TSP. Arking.
Men forleden dag, blev jeg ringet op, af ridecentrets ejer, som tilbød mig at låne den her pony. Med den ville jeg have "min egen" pony, som ikke skal gå elevhold, samt jeg vil have mulighed for at komme ud af starte stævner. Desuden er den super dygtig. Jeg sagde selvfølgelig jatak.
Jeg er mega glad og glæder mig til han kommer. - Men bagsiden ved det. - Jeg kan ikke længere have part på min Arking. Det gør mig lidt trist til mode, og jeg føler jeg lader ham i stikken. Jeg elsker ham virkelig højt, men det her er en mulighed som jeg ikke vil takke nej til..
Men igår til undervisning, hørte jeg min underviser og en anden rytter, sidde og snakke om hvor god Arking var blevet, og jeg hørte min undervise sige: "Ja, men Amanda har også taget ham en del til sig." Det varmede, og det gik op for mig, hvor meget vi egentlig har udrettet sammen.
Heldigvis går han ingen steder men bliver i stalden - forhåbentlig.
Jeg glæder mig SÅ meget til den nye kommer.. Men føler stadig den der skyld overfor Arking..<3 Han er jo min lille øjesten..
Havde lige brug for at komme ud med det.. Håber på jeres mening. - Har ikke brug for kommentare der gør at jeg får det dårligere en jeg allerede har med det!!
http://hestegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=183355 - Verdens bedste Buller, og min dreng, altid<3
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 45 Heste: 2 Svar: 1.214
Men held og lykke med det hele!
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.445
- Men som ejeren sagde "Han kan jo ikke holde til så meget mere... - er bange for hun skifter ham ud.. ):
Men jeg glæder mig til den nye kommer, og vil stadig nusse med min buller :')
- Tak piger
sep 2010
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 78 Svar: 504
Og han bliver jo stående i stalden, så han forsvinder jo ikke
Og i det tilfælde at han på et tidspunkt bliver solgt, så find ud af hvor han er kommet hen, og kontakt den nye ejer. Du kunne jo spørge om du må komme og besøge ham
Held og lykke med den nye :o)
Ny pony, farvel til den gamle.. /:
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside