{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

genoptræning af rygmuskler ? {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge HG´er
Jeg står med en vallak som har været skadet med seneskedehindebetændelse i VF og har derfor stået helt stille (boksro og lille sygefold) i en mdr. Han var til tjek i fredags den 8/6 hvor han var rengående og dyrlægen var meget til freds med ham foreløbig vi har derfor fået lov til at skridte både ved trækture og ved at jeg sidder på ham - skal til tjek igen den 28/6 og skal der være oppe på at skridte 45 min..

eftersom han har stået helt stille så længe har han mistet ALLE musklerne i ryggen og jeg vil derfor ikke ligge en alm sadel med sadel puder på når han ikk har noget til at understøtte puderne med. Jeg vil derfor høre om der er nogle kloge menensker herinde som kan fortælle mig hvordan jeg kan få sat nogle muskler på ham igen i løbet af disse knap 3 uger inden tjek igen.
Han må skridte altså ikk longeres mm.det kan klares både fra ryggen og jorden - prøver at finde en lammesadel igen imorgen på dyrskuet da jeg som sagt ikk kan lide at ligge en alm sadel på hamfør han har muskler til det..

Håber i kan hjælpe mig med nogle gode øvelser til især rygmusklerne .
Hilsen Ida og Vegas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  genoptræning af rygmuskler ?
Kommentér på:
genoptræning af rygmuskler ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce