{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Marsvin i studie / nyt design {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen :)! Eftersom at jeg blev student her i går, så har jeg jo pludselig fået en masse fritid ;b.
Jeg har siddet og rodet lidt med et nyt design til min fotoside www.DinoPhoto.dk - vil meget gerne have ris/ros til det :)! Og jeres mening.

Oven i hatten har jeg også fået taget nogle studie billeder af mine små marsvin. Synes jeg da også lige i skal kigge forbi, og igen jeg vil MEGET gerne modtage ris/ros :)!
I kan se dem her; http://dinophoto.dk/?page_id=442#all/1/grid (klik på marsvinet)

- Tak på forhånd, og må i alle have en fortsat god sommer ;)!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin i studie / nyt design
  • #1   26. jun 2012 Nu er jeg selv webdesigner, og må sige, at det er et rigtigt flot design. Men fjern for ALT i verden bevægelsen af det der mønster, det er alt for forvirrende! smiley

Hvilke løsninger bruger du til dit design? smiley

• #2   26. jun 2012 Jeg synes nu det er meget fedt at det bevæger sig, men tak for din mening ;)!
    Jeg har brugt wordpress til at uploade det hele og fået det til at fungere, ellers css, html og alt det der ;P

• #3   26. jun 2012 Studiet er et mini studie jeg har købt. Ligner så mange andre, ikke særlig god kvalitet eller noget. Men det er noget med 2 små lamper på hver side, også ellers en god flash på sit kamera - så kører det smiley

• #4   26. jun 2012 Mange tak Lisa smiley Ja synes også det er et fedt touch - da der ikke er så mange der har det :)!

• #6   26. jun 2012 Grunden til, at jeg synes det er synd at baggrunden bevæger sig er, at det fjerner enormt meget fokus fra selve hjemmesidens indhold, og forstyrrer øjet ubevidst. Synes baggrundsmotivet er RIGTIG fedt, og også hjemmesiden generelt smiley

Ud over det synes jeg måske, at du skal fjerne de bokse med kontakt og det i bunden, så bliver den meget mere stilren.

Du er velkommen til at finde inspiration under mine referencer her: www.desireweb.dk - og som en aller sidste ting, kan jeg anbefale lige margener og ingen smileys. Så bliver det LANGT mere professionelt :-)))

Dine billeder er i øvrigt rigtig fine og god kvalitet smiley

• #8   26. jun 2012 Jeg er vist meget enige med de øvrige - super flot side, men en skam med det der mønster, der bevæger sig i baggrunden. Det virker forstyrrende... smiley

Sikke nogle søde marsvin, du har, i øvrigt. smiley

• #10   27. jun 2012 Så fik jeg styr på baggrunden, eftersom at flertallet synes den skulle være stille smiley
    http://dinophoto.dk/
    - Jeg fik også lavet en lille box med telefon nr. mm :)!

Kommentér på:
Marsvin i studie / nyt design

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce