{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Mænd {{forumTopicSubject}}

jeg jeg har en unghest her hjemme og jeg har som sådan ikke selv noget problem med hende, men hun kan ikke lide mænd, og helt seriøst, jeg ved ikke hvad der er sket, der er ikke nogen som har gjordt hende nogen her hjemme og jeg vil da ikke mene at hun kan havde fået de helt store traumer da jeg fik hende hjem da hun var 2 uger og hun ikke havde været i hænder meget før.
hun har ikke noget mod piger på nogen måde ikke ud over at hun altid har været noget stædig og selvstændig, men mænd har hun aldrig kunne lide, min far er hun altid sur omkring men hun har da respekt for ham og tør ikke bide ham for hun ved far bestemmer, men min store bror og alle andre mænd bider og sparker hun efter, min yngste fætter kunne komme til hende for nogen år siden men den gang var han heller ikke mere end omkring 10 så man kan jo ikke lige frem kalde ham meget mand den gang men han heller ikke komme til hende. Selv om de mænd/drenge der er kommet her ikke har gjordt andret end at være rolige og give hende et heste bolche, er hun kun glad til hun har gået det og så bider hun efter dem lige efter hun har taget det.

nogen ide om hvad det kan være og hvad jeg evt kan gøre ved det?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mænd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce