{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

MÆND!!!!! {{forumTopicSubject}}

Nå tøser.. Nu skal jeg altså have lidt opbakning for er SÅÅÅ træt af at være sur!!!

Problem 1.
Jeg skulle ha været til stævne idag og dagen startede således: 'Kæresten vågnede og var syg, (han skulle kører mig pga. han har trailerkort) og som i ved er mænd ved at dø når de bare er lidt snottet! nå men han siger så han ikke kan tage med til stævne pga han er syg! Og efter vi har akændtes lidt frem og tilbage beslutter jeg og ringe og sige jeg ikke kommer - også pga. de store mængder vand på vejene! Jeg cykler så i stalden og rider osv, og ringer så til kæresten og spørg om ik han gider hente mig hvorefter han siger: " det bliver lidt svært da jeg er taget over og hjælpe på arbejdet" Hvor jeg så bare tænker WTF?! havde vi ikke lige en MEGA diskussion pga. du ikke kunne tage med til stævne? Hvad siger i?

2: Jeg har en kammerat som jeg ikke har hørt fra i 5 dage!!! Har skrevet og sågar ringet til ham en del gange - troede jo der var sket noget!! Han ringer så til mig idag og siger: Hey du har ringet, hvor efter jeg siger: øh ja? troed der var sket noget og han så siger: Hvorfor skulle der være sket noget med mig osv? Og han mener så jeg overreagere FULDSTÆNDIG MEGA MEGET fordi jeg bliver lidt sur over hans måde at tackle det på.

Hvad mener i?
ER SÅ TRÆT AF AT SKÆNDES MED FOLK NU!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MÆND!!!!!
  • #1   3. jul 2011 Det med kæresten ville jeg også blive sur over - er han syg og ikke kan hjælpe dig, så kan han heller ikke hjælpe de andre.
    Det lyder som om han har fejl i hans prioriteter!


  • #2   3. jul 2011 Du kan ligeså godt indse fra starten at mænd er egoister der er sig selv nærmest. De gør intet medmindre de kan se det gavner dem selv.


  • #3   3. jul 2011 ej men er bare så træt af at gå og være sur hele tiden :S


  • #4   3. jul 2011 Reikke - kunne være man skulle blive lesbisk smiley Ej, men det er da bare TOTALT irriterende !!! smiley

  • #5   3. jul 2011 Ha ha ja den ide har jeg overvejet rigtig mange gange *g* men lige pt er jeg så godt tilfreds med at være lykkelig single smiley

  • #6   3. jul 2011 Reikke - Det tror jeg desværre også er den eneste udvej for mig smiley PT har jeg det ihvertfald sådan at alt der minder om en mand skal bare holde sig LANGT væk smiley Lige bortset fra min fantastiske vallak ;P Men han er vist heller ikke så meget mand mere :%

  • #8   3. jul 2011 uh... øv det var tarveligt at tage på arbejde.... næste gang der skal køres trailer ville jeg alliere mig med en anden chauffør, og blande kæresten helt uden om. Så slipper du for at blive skuffet en anden gang...



  • #9   3. jul 2011 ... og hvis du vil give ham en lærestreg, så arranger et eller andet sammen med ham, som han gerne vil.... og "bliv nødt til" at tage på arbejde/ til hesten i sidste øjeblik...

  • #10   3. jul 2011 Jeg skal ikke ha nogen kæreste foreløbig smiley Bliver bare så sur og ked af det hele tiden :s og er slet ikke sur normalt :s

  • #11   3. jul 2011 Kia - Problemet er at han ikke kan se det selv? Han har lige ringet og sagt at jeg er det mest uforstående og utaknemmelig menneske han har mødt fordi jeg reagere som jeg gør :s

  • #12   3. jul 2011 kender det fuldt ud! smiley
    Og er helt enig med dig! smiley

    Min kæreste mente til mit studentergilde at vores dør til skuret skulle altså laves! Nå det bliver jeg muggen over for det sys jeg ikke er nødvendigt. Det mener han stadig og jeg tænker "Ja ja jeg får jo sikkert ret alligevel" OG HVAD GJORDE JEG?! -.-'
    Han brugte flere timer - faktisk flere dage!!! på den dør og kunne ikke hjælpe mig mens jeg gjorde hele hytten klar. (Han skal ha ros for at han satte teltet op) Og da vi kom til dagen? døren var slet ikke færdig ergo havde det været pisse lige meget og den er først lige blevet færdig og sat op -.-'

    Kæft jeg var muggen da jeg opdagede den ikke blev færdig og jeg har måtte knokle for 2 for at blive færdig -.-' og jeg har dårlig ryg -.-'


  • #13   3. jul 2011 Det med kæresten var jeg blevet SÅ gal over, det med vennen, nja det er er ikke noget at hidse sig op over, han er ikke død eller syg, mænd hænger ikke over mobilen og tænker på at skrive til deres venner veninder hele tiden, det er kun os der gør det.. Så kan ikke se noget problem i det smiley

    Men kæresten kunne nok forvente et møgfald når jeg kom hjem! Der slap han ikke billigt, enten er man syg eller også er man ikke! Færdig punktum!! Der er ikke noget der hedder "lejligheds syg" så er det pjækkeri fordi man ikke gider og fordi man ikke kan være mand nok, til at være ærlig omkring det, og så er vi inde på halt andre emner!!

    Oh yeah!! I would tell him straight smiley he he


  • #14   3. jul 2011 er det kun mig der har en fantastisk mand :o) Har har været der for mig i 4 år self med små skænderier men ikke noget særligt hihi

    btw, det lyder rigtig trist smiley


  • #15   3. jul 2011 Gør dig uafhængig af ham. Tag selv kørekort, så du selv kan køre. Eller få en anden til at køre for dig. Så behøver du ikke at blive sur/skuffet over det igen.
    Hvis han brænder dig af jævnligt, så smid ham ud. Livet er for kort til ugidelide mænd.


  • #16   3. jul 2011 Min kæreste er squ også totalt egotripper.. ville aldrig stole på ham, men at køre mig til stævner, så jeg kører selv..
    Var blevet helt sindsygt gal på ham, hvis han havde gjort ligesom din kæreste.


  • #17   3. jul 2011 Min bedste kammerat har næsten lige haft gjort det samme, han havde selv tilbudt at kører hesten til 4års championat, hvilket jeg havde glædet mig rigtig meget til. Vi var sammen om fredagen og hygge og snakkede om det osv. jeg tog så hjem om aften for at passe hesten, skulle arbejde lørdag, lørdag vælger min kammerat så at skrive en besked at han alligevel ikke kan kører om søndagen fordi han så lige pluselig skal til personale fest lørdag aften og så kan han jo ikke drikke hvis han skal kører søndag formiddag for mig, og han kan ikke nå og sov osv.. FEDT, lørdag aften er det jo også super nemt lige og finde en der har til at kører næste dag, så der blev intet 4års championat til mig.

    Jeg skrev en besked til ham lørdag sidst på eftermiddagen om hvor skuffet jeg var over den måde han behandlet mig på (det er ikke første gang han har brændt mig af og han har ellers været rigtig flittig til at fortælle hvor meget jeg betød for ham og han håbet det kunne blive til mere en bare venner). derfor blev jeg virkelig skuffet over ham. han svaret først over et døgn efter, jeg har ikke haft lyst til at snakke med ham mere og kommer aldrig til det.

    Mænd er nogen dumme, egoistiske svin der bare skal holde sig laaaangt væk fra mig.. hold kæft hvor er jeg bare godt træt af dem..


  • #18   3. jul 2011 Black and White - jamen det forstår han ikke :s Så siger han bare jeg er uforstående osv! :s Tss... Og btw smiley Har kørekort - bare ikke til trailer - og har ikke råd til det lige pt smiley

Kommentér på:
MÆND!!!!!

Annonce