{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

MÆND!!! $@£$*=£÷;$ {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der har en mand som bare ikke vil lytte!!!!

Han klager over smerter i muskler (vi antager det er muskler) Skulder og hofte samt Mangel på energi.

Jeg siger at han skal gå til læge, hvilket han ikke har tænkt sig at gøre, der i mod har han snakket med nogle kollegaer, hvor en af dem før har oplevet lignende symptomer, han skulle tage store mængder B vitamin, så nu mener min mand at det skal han da også, så går det over igen.

Jeg forsøger at forklare ham at hans kollega jo ikke har for højt blodtryk og får medicin, at det ikke er sikkert at det er det samme, men han holder hårdnakket på at det er vejen frem.

Hvad fanden gør man!?!?
Jeg er virkelig frustreret!

Ved ikke om jeg søger et svar, eller hvad det skulle være, men måtte altså bare ud med det!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MÆND!!! $@£$*=£÷;$
  • #1   25. apr 2019 Har du forklaret ham, du er bekymret og du gerne vil have han gør det om ikke andet så for din skyld smiley

  • #2   25. apr 2019 Jeg er heldigvis skånet for sådan noget pjat smiley min eks mand gik og brokkede sig konstant over ondt her og ondt der.. Men han gjorde aldrig noget ved det... Gør noget ved det eller hold din k) $@(. Man bliver tosset af at høre på det samme brok når intet gøres. Havde han gjort noget ved det, så havde jeg da haft ondt af ham og været støttende.. De gange jeg klaget, så fik jeg smidt i hovedet.. "tror du at du er den eneste med ondt" også blev man sku træt af det hele..
    Så nej, kan ikke sige andet end det Bumle siger. Det gjorde jeg også i starten uden resultat.. For det var da lige meget om jeg var bekymret.. smiley

    Mvh TT


  • #3   25. apr 2019 Plejer gerne at sige at enten går du til læge eller også kan du finde et andet sted at læsse pis og brok af. Ikke her. Det er ynkeligt.

  • #4   25. apr 2019 Tjaeh - jeg ville nok bare fortsætte med at være provokerende og kommentere på det indtil han tager sig sammen og kommer afsted med det. Det er nemlig mindst lige så irriterende at du kommenterer på det, som det er for dig at høre på hans brok.
    Det virker ganske udmærket på min kæreste, som jeg har fået til at bestille tid både til tandlæge og til kiropraktor fordi han har klynket lidt over tandpine og smerter i nakken.
    Men har du nævnt at du bekymrer dig? Det kan sagtens være at han ikke mener det er noget slemt og derfor ikke gider til lægen med det.


  • #5   25. apr 2019 Generelt går vandopløselige vitaminer ikke skade. Overskuddet tisses ud. Eneste skade er på pengepungen...
    B vitaminer får hans urin til at lugte lidt ekstra slemt, and so what...

    Men ja, et smut til egen læge eller træning er to oplagte kandidater til virksom handling.
    Hæhæ, og så spørge kollegaen om det var B vitaminer eller D vitaminer, der manglede...
    Hæhæ..

    B vitamin mangel er ret sjældent, fraset hos anorektikere, alkoholikere og få andre som spiser meget uhensigtsmæssigt. Så, det er kun de målgrupper, der normalt får mega doser af B vitaminer.
    D vitamin mangel kan derimod give lignende symptomer.
    Uden at vide det, har din mand enten hørt forkert eller insinieret om kollegaens alkoholisme??

    Send ham op og tal med lægen, før I køber jer fattige i tilskud.
    Spiser I normalt og bliver han rørt af sol 15 min pr dag i sommerhalvåret er det usandsynligt, at det er vitamin mangel...


  • #7   25. apr 2019 Bumle: det er meget sødt, men den virker virkelig ikke her! jo, jeg har sagt at jeg er bekymret over det, det har stået på længe, over 4 måneder, med dette, men smerter generelt har stået på i mange år.
    Han er elektriker og har et hårdt fysisk arbejde, med hele dage på Stiger, med dårlige arbejdsstillinger bl.a.
    Vi er nok lige gode om at brokke os over smerter, jeg har flere kroniske lidelser, så den er vi helt med på, men jeg VED hvorfor min krop gør ondt, det ved vi ikke med hans.
    Jeg ved at man ikke kan få for mange vitaminer, Men som du netop siger who, så er det da spild af penge!
    Men nej, det var ikke D, men B kollegaen er ikke alkoholiker, han havde noget muskel/senebetændelse som så skulle behandles med B vitamin.
    Jeg har hverken anoreksi eller alkoholmisbrug og spiser fornuftigt varrieret, men var i kraftigt B vitamin underskud for et par år siden, så det er nok reglen, men der er undtagelser smiley
    Generelt er han overvægtig og siger at hvis han går til lægen får han bare at vide at han er for tyk og skal tabe sig, så derfor undgår han læger, ud over de 2 gang om året han er til tjek for forhøjet blodtryk.
    Vi arbejder begge på at tabe os, men det er godt nok en ond cirkel, man skal have overskud både psykisk og fysisk for at spise rigtigt, motionere osv. men det har man ikke, fordi man ikke orker at lave ordentlig mad og så kommer den dårlige samvittighed og kaster chips i hovedet på en og så starter vi forfra, motivation, fejler, falder i...
    Nå det var en helt anden snak!

    Men opsummeret, han er pi**e ligeglad med min mening, det er jo ikke den rigtige (læs, HANS)
    Og kritik, provokation eller skæld ud, hjælper altså ikke her.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   25. apr 2019 giv ham noget kærlighed, anerkendelse og forståelse ... det har altid virket her smiley

  • #9   25. apr 2019 så må du sætte ham for døren
    hvis han ikke vil hører ja så må han sove på sofaen indtil videre

    og så bestiller du en tid til ham. vil han ikke ja så kan han aflyse den selv

    og så tager du med

    jeg er nyrepartient. Fik dårlige nyrer af for højt blodtryk
    og det er faktisk en af de store risikoer som folk risikere at få når de har for højt blodtryk. det er bare ikke noget at man hører noget om
    det er noget med at det er hver 3. som har haft for højt blodtryk som lander i dialysen
    men det er ikke sjovt at være bundet til en dialysemaskine i 3x4 timer om ugen

    så afsted med ham. det kan du godt hilse fra mig at sige


  • #10   25. apr 2019 Anja: det lyder ikke rart! Men trusler er ham ikke af sted, jeg tager med ham her om 3 uger når han skal til tjek og så sladrer jeg til lægen, så må han snakke med store bogstaver!
    Dog skal han ha, at han vil have lavet en allergi test.
    Og i dag har han faktisk, sagt at han godt vil bestille tid til noget massage, så det er fremskridt!!! smiley


  • #11   26. apr 2019 Pfff.. I et sekund overvejede jeg om det mon var min kæreste du beskrev.. Kender det alt alt for godt.
    Men han vil ikke høre.. Jeg kan fortælle ham at han bør gå til læge mange gange uden resultat, og så siger dem ude på hans arbejde noget, og han overvejer at gøre det, men ender med at gøre ingenting


  • #12   26. apr 2019 Bumle, hvorfor er det at de lytter til alle andre?

    Jeg Har ikke tal på hvor mange gange jeg har sagt noget, men så når lægen eller venner siger noget, så kan der pludselig være noget om snakken! Det bliver man sku da træt af!
    Men nu er der booket par massage, så skal vi forkæles på onsdag smiley


  • #13   26. apr 2019 Ih, det var da altid noget..

    Men ja, min kæreste brokker sig over hvad som helst, men vil ikke høre når jeg siger at han skal tage at gå til lægen.. Han brokker sig over brystsmerter, for filan.. Jeg kan forstå det hvis man har slået tåen, eller er forkølet, men brystsmerter.. Det er noget jeg personligt ville tage til lægen med.. smiley


  • #14   26. apr 2019 Helt enig, har selv været der, men det var muskulært, at aldrig oplevet muskulære smerter på den måde, men hvad faen når lægen siger det...

  • #15   26. apr 2019 I det her tilfælde er jeg så manden.

    Bare at jeg ikke går og beklager mig, jeg holder smerterne inde. Og min mand HADER mig fo det, for han kan jo se jeg har ondt.

    Men nope, jeg nægter tage til læge. De har altid 100 års vente tid og fejldiagnostisere mig de første 4 gange anyways. Spild af tid i mit hoved.


  • #16   26. apr 2019 DD jeg kan sagtens følge dig! Jeg er heller ikke den der render til læge, netop fordi de har meget lang vente tid og så et det gået over Anyway eller også får man at vide at det ikke er noget, nærmest med rullende øjne, så nej, jeg gider heller ikke gå til læge! Det skal stå ret slem til før jeg kommer af sted.
    Men kunne han da bare gøre som dig, klappe i om det! Så kan man spørge ind til det hvis man er interesseret!


  • #17   29. apr 2019 Forstår ham godt. Ofte for man ikke noget ud af et lægebesøg. Sådan noget som smerter i bevægeapparatet, lægger de ikke meget i. Får højest nogle gymnastikøvelser i en folder. Nogen gange får man bare en gang snak i hovedet. Spild af tid. Så skal man alligevel selv tage hånd om problemet eller bare leve med det og håbe det går væk af sig selv. Nogen gange skal det arbejdes væk.


  • #18   29. apr 2019 L&A: Som du også kan læse ovenfor, så er jeg heller ikke fan af at gå til læge, uden grund, men når nu man har store smerter i skulder, vel vidende at man har et arbejde som netop er skulder nedslidende og man har kollegaer der er skulder opereret, så bør man nok, med tiden, søge noget hjælp så det i det mindste kan undersøges om der kan gøres noget.

  • #19   1. maj 2019 Kan også være han er bange for at få noget at vide, som ikke er så godt.

  • #20   1. maj 2019 Kan han brokke sig, så kan han også gå til lægen. Ellers skal han lukke skuffen smiley

Kommentér på:
MÆND!!! $@£$*=£÷;$

Annonce