{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres bedste show-look tip :)
  • #1   22. jul 2012 Har to skimler, så dagen inden stævne, vasker jeg dem og fletter deres haler, inden de er helt tørre. Når jeg så er på stævnepladsen tager jeg fletningen ud, så for de nogle flotte krøller i halerne.

  • #2   22. jul 2012 Jeg strigler eller vasker min pone aly efter vejret og fletter halen op;-) om morgen på dagen løsner jeg den lange fletning og bærster halen så den bliver helt stor og fyldig, når jeg har gjort det laver jeg en fransk fletning i halen og putter hale bandage på igen;-)

  • #3   22. jul 2012 Babyolie på mule og øjne.

    Hvis det er en hvid hest, så bruger vi kartoffelmel, så bliver de kridhvide smiley

    Hovolie el. hovlak til hovene selvfølgelig.

    Klippe kodehår, hale, skæg mm så de ikke ser sjuskede ud (ved godt der er racer der ikke gør det...men vores bliver)....

    Alt seletøj nypudset og underlag + gamacher selvfølgelig nyvasket



  • #4   22. jul 2012 mælkefedt på mulen og så vasker jeg hale dagen inden smiley alt mit udstyr er brunt også underlaget, gamacher sadel osv.... smiley hovolie på hovene og så er mine ridestøvler pudset eller vasket min hest gamacher bliver også lige vasket smiley og så sorger jeg også lige for at hans hovskæg osv. lige bliver klipper smiley
    mit minder meget om Stald Hulehøj smiley


  • #5   22. jul 2012 En enkelt gang har jeg brugt det der showglimmer spray og runde lyse perler i rosenknopperne. Det blev helt vildt flot smiley

Kommentér på:
Jeres bedste show-look tip :)

Annonce