Tennessee walking horses - Direkte mishandling! {{forumTopicSubject}}
Da jeg så den her video for første gang begyndte jeg virkelig at tude.. Ligesom de andre gange jeg så den..
Der kan godt være stødende videoer i! Så i skal ikke se den hvis i er meget sarte!
http://www.youtube.com/watch?v=gxVlxT_x-f0
Jeg fatter ikke hvordan fanden ham man bare kan slå den i hovedet? Den gør INGENTING! Den står lige så fredeligt og kigger rundt, og så kommer ham der idioten bare og slår den? Og at de kan få dem selv til at komme kæder om benene på den, og putte syre og tape på... Ej! Jeg begyndte virkelig at stor tude da jeg så dem..
Og det ser ikke engang flot ud når de løfter benene så højt... De gør det jo kun fordi de har smerte? Og hestene må ikke engang lægge ned, så får den også slag, og de sparker den under maven... Fucking idioter! Undskyld mit sprog, men jeg hader virkelig sådan noget... det er bare så synd! Det helt vildt... Arh!
den her fik mig også til at tude... http://www.youtube.com/watch?v=nHGVr0J8cVQ&feature=related
maj 2012
Følger: 29 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 656
jun 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 36 Svar: 935
man bliver faktisk flov over at være menneske....
apr 2009
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 38 Svar: 573
Julie: Ja! Jeg synes det er helt forfærdelig hvor hjerteløse de er...
MarlæekeCH: Ja... Jeg var helt græde færdig, og har helt lyst til at gå hen til disse mennesker og gøre det samme ved dem.. Hvordan fanden vil de selv have det? Jeg fik det helt dårligt.. Heste er ikke legetøj.. Heste skal behandles ordentlig, og med kærlighed! Hvad opnår de ved det der?
Jeg synes også det skal være strengt forbudt, og ja.. At folk sidder og kigger på og klapper... Det fatter jeg ikke, de er virkelig hjerteløse....
apr 2009
Jeg forstår dem ikke!
apr 2009
apr 2009
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 123 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.277
apr 2009
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 123 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.277
Tænk på den skimmle hest som blev reddet, den har en god afstamning og er sikkert god til løb men fordi at ingen åbenbart vil have den eller måske har den tabt 1 løb så slagtes den, men heldigvis reddet de den.
Når jeg fortæller sådan noget til min mor altså at jeg syntes det er synd så siger hun "Ja det er synd men du kan desværre ikke rede alle heste" og hun har jo ret men mange af de heste der har altså ikke fortjent at dø.
F.eks. jeg faldt over noget på nette hvor hun ville slagte sin 9.årig traver pga at hun ikke ville have den fordi at den havde smidt hende af.
Så kan man sgu søge professionel hjælp eller bare have den som hygge (altså til børn og voksne som bare vil hygge om den), det var skam synd for dyret at det blev aflivet når den jo måske har ondt pga af sadel eller noget jo.
jul 2009
Følger: 208 Følgere: 183 Heste: 4 Emner: 392 Svar: 3.562
Jeg fatter virkelig ikke hvordan folk kan få sig selv til at gøre det! Har de ingen følelser??
Føler virkelig med de heste! Det jo bare forfærdeligt..
jan 2009
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 4 Emner: 6 Svar: 37
Undskyd mit sprog, men sådan noget kan jeg simpelthen ikke tage!!! Begyndte også at tude til den anden video, hold k*** hvad er det for en verden vi lever i???!!!
apr 2009
Horses: ja... Det er vildt forfærdeligt!:-(
Maria: nogen mennesker er bare modbydelige mod dyr, uden at have nogen grund, og det er hjerteskærenfr T se på!
Mathilda: det var jeg også! Vi gør det samme ved dem!!!
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 92 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.738
Tennessee walking horses - Direkte mishandling!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside