{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Tennessee walking horses - Direkte mishandling! {{forumTopicSubject}}

Da jeg så den her video for første gang begyndte jeg virkelig at tude.. Ligesom de andre gange jeg så den..
Der kan godt være stødende videoer i! Så i skal ikke se den hvis i er meget sarte!

http://www.youtube.com/watch?v=gxVlxT_x-f0

Jeg fatter ikke hvordan fanden ham man bare kan slå den i hovedet? Den gør INGENTING! Den står lige så fredeligt og kigger rundt, og så kommer ham der idioten bare og slår den? Og at de kan få dem selv til at komme kæder om benene på den, og putte syre og tape på... Ej! Jeg begyndte virkelig at stor tude da jeg så dem..
Og det ser ikke engang flot ud når de løfter benene så højt... De gør det jo kun fordi de har smerte? Og hestene må ikke engang lægge ned, så får den også slag, og de sparker den under maven... Fucking idioter! Undskyld mit sprog, men jeg hader virkelig sådan noget... det er bare så synd! Det helt vildt... Arh! smiley

den her fik mig også til at tude... http://www.youtube.com/watch?v=nHGVr0J8cVQ&feature=related

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tennessee walking horses - Direkte mishandling!
  • #2   29. jul 2012 Jeg har kun set den første af videoerne, jeg så den for et par måneder siden.. Jeg blev bare så vred og såret. Det gjorde direkte ondt i hjertet at se, hvor onde, hjerteløse og latterlige nogle mennesker kan være! Det burde være strengt forbudt, og alligevel er der så mange mennesker der sidder og kigger på og tænker at det er "flot" uden at gøre en skid mod al den dyremishandling! Jeg væmmes ved tanken, at der går sådan nogle mennesker rundt på den samme klode som os..

• #3   29. jul 2012 AAHHHRRR! Jeg bliver bare så ked af det! Kan ikke sætte ord på hvor .sdf"#€&%€/(/()&/#" det er ))))':
    man bliver faktisk flov over at være menneske....

• #5   29. jul 2012 eli: Jeg er helt enig... Fuldstændig! Har engang haft en veninde der overvejede at sælge hendes hest til et slagteri hvis hun ikke fik den solgt.... )':

Julie: Ja! Jeg synes det er helt forfærdelig hvor hjerteløse de er...

MarlæekeCH: Ja... Jeg var helt græde færdig, og har helt lyst til at gå hen til disse mennesker og gøre det samme ved dem.. Hvordan fanden vil de selv have det? Jeg fik det helt dårligt.. Heste er ikke legetøj.. Heste skal behandles ordentlig, og med kærlighed! Hvad opnår de ved det der?

Jeg synes også det skal være strengt forbudt, og ja.. At folk sidder og kigger på og klapper... Det fatter jeg ikke, de er virkelig hjerteløse....

• #6   29. jul 2012 Team souldmates: Jeg er enig... Man bliver helt flov over det...

Jeg forstår dem ikke! smiley

• #8   29. jul 2012 Ja.. Danske heste har det godt, der er så mange udlændinge der mishandler heste.. Men der er fandme også nogen der ikke er gode, især Tina lund og Charlotte Lund..

• #10   29. jul 2012 Min underviser har været derude, og hesten rufuserede og så hoppede hun af og begyndte at slå og tæske løs på den med en pisk...

• #11   30. jul 2012 Ej den sidste video får mig til at tænke på gad hvide hvad hestene tænker? De kommer fra deres ejer hen et sted hvor der lugter af blod og radsel! Tænkt hvis vi kom hen på et slagteri og blev dræbt hvis vi ikke gjorde som der blev sagt eller noget!

• #12   30. jul 2012 Jessica a: helt enig! Man slagter sgu da ikke bare sin hest.. Så har man da ihvertfald ALDRIG elsket den!

• #13   30. jul 2012 netop!
    Tænk på den skimmle hest som blev reddet, den har en god afstamning og er sikkert god til løb men fordi at ingen åbenbart vil have den eller måske har den tabt 1 løb så slagtes den, men heldigvis reddet de den.
    Når jeg fortæller sådan noget til min mor altså at jeg syntes det er synd så siger hun "Ja det er synd men du kan desværre ikke rede alle heste" og hun har jo ret men mange af de heste der har altså ikke fortjent at dø.
    F.eks. jeg faldt over noget på nette hvor hun ville slagte sin 9.årig traver pga at hun ikke ville have den fordi at den havde smidt hende af.
    Så kan man sgu søge professionel hjælp eller bare have den som hygge (altså til børn og voksne som bare vil hygge om den), det var skam synd for dyret at det blev aflivet når den jo måske har ondt pga af sadel eller noget jo.

• #14   30. jul 2012 Du var ikke den eneste der begyndte at græde... :-'(

Jeg fatter virkelig ikke hvordan folk kan få sig selv til at gøre det! Har de ingen følelser??
    Føler virkelig med de heste! Det jo bare forfærdeligt..

• #16   30. jul 2012 HOLD KÆFT JEG ER LIGE VED AT SMIDE MIN COMPUTER IND I VÆGGEN!! Seriøst jeg begyndte at tude!:(( Har ******** lyst til at tæske de der mennesker med jernstænger, ætse deres ben op .. og, nååår, ja hvad med at smide dem ned, binde noget stramt om deres hals og så bare tæske dem under maven!!!?? Ihhhh, ja SÅ fantastisk det er at få en roset for det!!!!! Et fantastisk lille stykke pap med lidt stof rundt om, ja DET må da være det hele værd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Undskyd mit sprog, men sådan noget kan jeg simpelthen ikke tage!!! Begyndte også at tude til den anden video, hold k*** hvad er det for en verden vi lever i???!!!

• #17   30. jul 2012 Jessica: netop! Hvis jeg kunne ville jeg rede de heste der ikke havde det godt...:-(
    Horses: ja... Det er vildt forfærdeligt!:-(
    Maria: nogen mennesker er bare modbydelige mod dyr, uden at have nogen grund, og det er hjerteskærenfr T se på! smiley
    Mathilda: det var jeg også! Vi gør det samme ved dem!!!

• #18   30. jul 2012 Fuck sådanne nogen svin!

Kommentér på:
Tennessee walking horses - Direkte mishandling!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce