{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Foderplan? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg hørt og læst så mange steder, at alle råder alle til at få lavet en foderplan til sin hest af en proff.! smiley

Men, men, men.... der er aldrig nogle der skriver, hvad det er for en proff man skal have fat i, eller hvem der gør det gratis mv - hvilket jeg enorm gerne vil vide! smiley

Så håber der er nogle der kan hjælpe mig og svare på det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foderplan?
  • #1   5. aug 2012 Jeg fik en lave af Spillers og de anbefaler kun det foder de selv forhandler, ville også gerne have en uvildig Foderkonsulent på der var gratis, men ved ikke om de findes, men ud fra hvad hende der lavede min foderplan så er det ikke helt ved siden af det jeg giver, bortset fra at det hun anbefaler kender jeg ikke, men ellers så er han dækket ind hvad angår hø og lucerne, sjovt nok anbefalede hun wrap og det må min ikke få da der er sukker i, han har tildens til forfangenhed og det viste hun godt...

• #2   5. aug 2012 Jeg har fået lavet en foderplan (gratis) af www.equsana.dk, hvor jeg køber vitaminer/mineraler til mine heste. Jeg tilføjede, at jeg gerne ville benytte roepiller sammen med deres vitaminer/mineraler, og så fik jeg en foderplan udfra det smiley

• #4   5. aug 2012 mange foder firmaer tilbyder det gratis så er det dog med deres produkter ellers foderplan.dk (mener jeg den hedder, der koster det dog penge)

• #6   8. aug 2012 Stengårdens foder ApS i næstved laver foderplaner. Han rådgiver uafhængig af foder firmaerne.
    Kan varmt anbefale ham.

• #7   8. aug 2012 Michella: det kunne jeg da godt tænke mig at få prøvet! smiley

Dorthe: koster det noget? Og har du En mail eller noget på ham? smiley

Kommentér på:
Foderplan?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce