{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 275 kr.
  • Udskiftning af bilbatteri Citroen C3, 2016 560 kr.
  • Vinduespudsning indvendig og udvendig. 1.250 kr.
  • Fast rengøring af 5 Airbnb lejligheder 205 kr.
  • Samle et bord fra jysk, model: Trappedal 250 kr.
  • stubfræsning af buske rødder 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny pony
  • #1   31. aug 2012 Jeg kunne aldrig nogensinde finde på at købe en hest på den alder. Men den har helt sikkert mange år igen, dog svær at komme af med hvis du skal have den nogle år.

• #2   31. aug 2012 Hvis du skal have den ind til den ikke lever længere så nej. Men hvis det er med hensigt på videre salg så synes jeg den er for gammel ..

• #4   31. aug 2012 Nu kommer det jo helt an på hvad du skal bruge den til. Er det som lærehest? Eller er det som supplement til dit hestehold? Hvilket temperament har den, virker den udbrændt/slidt eller er den frisk som en 8 års? Er det med henblik på videre salg?

Jeg vil sige det sådan, at hvis du køber den for at bruge den som lærehest, tja så vil jeg ikke sige at den er for gammel. Dog skal du huske, at når du har lært det af den du kan, vil den være en 16-17 år gammel og så kan den være svær at komme af med igen, hvis du herefter ønsker at sælge den, og risikoen for at den bliver kastebold er stor.

Men hvis du køber den for at bruge den som ridehest og derefter regner med at beholde den, så mener jeg ikke at den er for gammel. Desuden er det vigtigt at du husker at den er ved at være en ældre hest og at den derfor skal være ved så godt helbred som muligt så du kan bruge den så længe som muligt.

• #5   31. aug 2012 jeg elsker heste der er ældre dem lære jeg meget mere af end at købe en hest på 4 og selv skal ride den til:)

• #6   3. sep 2012 Personligt syntes jeg det er noget svineri at sige at en pony på 14 år er gammelt

Min pony er 21 nu og var 13 da jeg købte hende

Og selv med en alder på 21, så er hun altså ikke gammel. Hun er lige så frisk som alle andre heste, og i den grad også pænere. Ligner under ingen omstændigheder en på 21.

Jeg ville se go for it.

• #7   3. sep 2012 Svineri?? Det kan da godt være du har været heldig med at din ikke ligner en på 14. Men på de fleste kan man sagtens se at de er omkring den alder.

• #8   3. sep 2012 Alligevel syntes jeg det er svineri at antage at alle heste/ponyer over 14 er gamle.

• #9   3. sep 2012 Svineri ligefrem er godtnok ekstremt overdrevet, rolig nu altså.

• #10   3. sep 2012 jeg er med dig Ditte B

jeg syntes også at det er svineri at man siger at en hest på 14 er for gammel at købe

min pony felur er 21, og han kan jeg detsværrt ikke bruge til det plan jeg rider pga. han har LIDT gigt i forbenene fordi at han har gået S klasser på landsplan i dressur

• #11   4. sep 2012 Måske en smule voldsomt ja.

men jo bedre man passer på sin hest ja, jo ældre bliver den som regel også.

• #13   8. sep 2012 Jeg kan ride ham ordenligt

Og jeg ved at hvis jeg får ham kan jeg nå rigtig rigtig langt

Kommentér på:
Ny pony

Annonce