{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Hvad skal hun koste? {{forumTopicSubject}}

Normalt er jeg ikke så meget for denne slags opslag, da de ofte er mest bare er skjult reklame, men lige i dette tilfælde vil jeg faktisk bare gerne høre jeres mening!
Jeg har denne her unghest i træning og det er meningen at jeg skal sælge hende for ejeren når hun er klar til det. Da det godt kan være svært at sælge heste i denne tid, har jeg så sagt til ejeren at vi lige så godt kan begynde at lede efter en køber nu, selvom hun stadig mangler meget gangartsmessigt.
Det er hesten her: http://www.hestegalleri.dk/galleri/199194-islaender_rosa_fra_trudvang?status=2
Ejer synes så at vi skal sætte hende til 45.000!! Hvilket jeg synes er meget urealistisk når man ser på markedet, og jeg tænker at vi nok enda får svært ved at få mere end 30.000 for hende. Men hvad synes i der ville være en rimelig pris at give for sådan en hest, som hun står nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal hun koste?
  • #2   1. okt 2012 Hun er ikke direkte nervøs, men lader sig meget påvirke af sin rytter og kan derfor ikke have en nervøs rytter..

  • #3   1. okt 2012 Juliane, jo forhåbentligt smiley

  • #4   1. okt 2012 30,000-35,000 kr vil være rimeligt for en hest som hende: hun er stor, hvilke tidligere stor-heste-ryttere ofte søger, og nem i omgang. Når du får gangarterne helt på plads vil jeg sige at hun skal koste 40,000 - når du at starte middelsvære klasser på hende med ok karakterer, vil jeg sige 45,000:-)
    Købte selv min 12 års vallak som har gået middelsvært, med gangarter til de svære klasser, 100% stabil og cool, for 37,000 (han var sat til 45,000). Det var her i foråret, tror priserne stadig er de samme.
    Held og lykke med hende, hun er skøn, bare man dog havde råd til en til:-D


  • #5   1. okt 2012 Jeg vil sige 40-45.000 er ok pris, man skal også passe på at man ikke får priserne kørt urimeligt i bund, bare fordi der er mange heste. En god hest skal også kunne indbringe en rimelig pris, så pris og kvalitet følges ad. Jeg synes sagtens hun kan måle sig med andre heste til den pris.

  • #6   1. okt 2012 Umeldbart så vil jeg sige omkring 25.000 kr. måske en smule over, udfra hvad jeg læser i hendes profil.
    Synes ikke hun lyder til at være det sted som det kan forventes at den hest til 45.000 kr. er rent uddannelsesmæssigt.


  • #7   2. okt 2012 Tak for svarene alle sammen smiley I sidste ende er det jo ejer der bestemmer prisen, men jeg vil prøve om jeg ikke kan overtale hende til at sætte prisen lidt lavere.
    Tror grunden til at hun sætter prisen så højt er, at hun plejer få meget mere for de heste hun avler. Hun plejer nemlig at få mellem 60-80.000 for en der har været redet så længe som Rosa.


  • #9   3. okt 2012 Jeg er også helt tosset med Prinsessa! hun skal måske hjem og stå hos os faktisk, hvis hun ikke bliver solgt altså smiley

  • #12   3. okt 2012 Uh, hun er blevet meget bedre siden da! Hun ligger vidst i den dyre ende. Hun skal dog ikke hjem til mig med til min mor. Jeg magter ikke passe mere end to heste selv smiley
    Men når Rosa engang bliver solgt kan det godt ske jeg skal have en af Karins andre ungheste ud istedet, men det vides ikke hvilken endnu.


  • #14   3. okt 2012 Hun lyder rigtigt lækker. Det er lige sådan noget jeg godt kunne tænke mig næste gang. Jeg tror da godt at du kan sætte hende til 35 og lade det stige i takt med træning.

    Men det er jo nok et spørgsmål om hvor hurtigt i ønsker at få hende solgt?


  • #15   3. okt 2012 Hun har ikke travlt. Den står jo fint her hos mig hvor hun bliver trænet uden at det koster andet end det foder hun kan spise smiley
    Det er vigtigere at finde det helt rigtige hjem end at få hende solgt i en fart i hvert fald.


Kommentér på:
Hvad skal hun koste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce