{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Sådan en dag burde man blive i sin seng... {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Kender i det hvor ALT går galt?? Altså de små simple ting som at tage sko på, låse døren osv..

Det gik helt galt for mig her til morgen smiley
Startede med at min ellers elskede BB creme ikke virkede som den plejer, den dækkede overhovedet ikke, og det hele sad på mine fingre i stedet for.. øv

Derefter gider min hårnål ikke sidde fast i mit hår (hva sker der?!).

Da jeg endelig når så langt, at jeg er på vej ud af døren, og lyner min taske, går lynlåsen i stykker, så jeg er nødt til at klippe min taske op med en saks smiley

Men får tøjet på og går ud af døren. Men pludselig kan jeg ikke låse døren?! Der plejer ellers aldrig at være noget galt med min nøgle eller døren, så forstår det ikke..

Det hele er så endt med at jeg er blevet hjemme i dag.. Som om det hele var et tegn på at jeg vidst bare skal blive i sengen i dag.. Så blev nødt til at melde mig syg smiley Er nu heller ikke helt frisk, men havde da planer om at møde på arbejde alligevel.

Kender i det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan en dag burde man blive i sin seng...
  • #1   8. okt 2012 ej puuuh what a day.

du må hellere blive inde døre hele dagen.. men kender det A L T for godt faktisk...

• #2   8. okt 2012 Kender det godt smiley nogen gange føles alting bare træls..

• #3   8. okt 2012 Sådan havde jg det også idag! Jeg orkede ikke stå op, og da jeg endelig fik tøj på gik jeg op og spiste så så jeg den serie jeg plejer at se om morgnen, så da den var 07.25 gik jeg ned og vaskede mit hår (som jeg havde besluttet dagen før) men jeg orkede det egentlig ikke og da jeg var færdig gik min bror også skulle jeg slukke alt lyset og låse, og mine stræmper gad ikk gå ned i mine sko så jeg måtte skifte til nogle andre og kl. var 07.48 og jeg skal møde i skolen kl. 08.00 og jeg havde stress på, så da jeg skulle låse havde jeg taget min nøgle frem men jeg skulle også lige havde mine høretelefoner i (og de var helt kludrede sammen) også gik der lige lidt tid med det, og jeg skulle havde min computer i min taske som tog lidt tid også, og den var mega tung så men jeg fik da mine høretelefoner i og låst døren og gik så og min taske var jo mega tung og jeg gik meget rask fremad( og jeg har stærk astma når det kommer til stykket) og der er ikke specielt langt til min skole men jeg for som jeg plejer altid vejrtrækkningsproblemer men jeg stresser ikke så meget over det mere. Men da klokken var 08.00 var jeg på skolen og jeg kunne nå ned til morgensang!

Stessede dag!! heltigvis har vi ikke skulle lave noget specielt svært i dag smiley Men jeg har først fri om 2 timer, og det er fysik som jeg så skal være alene i idag fordi min workmate er syg eller hvad man skal tro, og jeg er egentlig bare i syg dårligt humør!!! Nu høre jeg musik og venter på dagen slutter!

• #4   8. okt 2012 Jeps jeg kender det, vildt nedern. Men jeg er hjemme fordi jeg faldt af hypperen igår og han trådte på mig.. Avavavav,

• #6   8. okt 2012 Årh, lyder heller ikke rart smiley

Jeg har besluttet mig for at bruge dagen på jobansøgning og måske tage ned i byen og kigge på et hovedtøj til hesten, fordi jeg har fået et gavekort til en rideudstyrsbutik smiley

Har måske fundet drømmejobbet i et opslag på nettet smiley Så nu vil jeg lave en vildt lækker ansøgning, og håbe jeg får det. Selvom de nok får 500 ansøgninger til den stilling, hehe.. Men er da et forsøg værd, for keder mig virkelig på det job jeg har lige nu smiley

• #7   8. okt 2012 Ej, hvor ondt! Det ka han da ikk gøre på jeres årsdag?!

• #9   8. okt 2012 SOF, ej hvor strengt, det er syndt for dig!

• #11   8. okt 2012 Nej hvor nedern!

• #13   8. okt 2012 hvordan ved du han e ved at gå fra dig :o(

ej det virkelig ikke fedt

• #14   8. okt 2012 jeg har bare haft en fantastisk dag i dag, er så glad!! :0)

• #16   8. okt 2012 Jeg er mega lykkelig og alligevel ikk. Jeg har drukket så mange energi drikke i dag så er ret hyper og danser gangnam style men så i går blev den hest jeg har tilredet sat til salg så havde den største tuder i går, men hun skal bruges på rideskole og det egner hun sig ikke til da hun er 4 år og sparkede mig næsten i hoved i lørdags samt landede på sin rytter som er min bedste veninde da hun stejlede. Hun er ikke vant til mange heste på en gang og det var til stævne hvor der ogs er privatheste med som hun keglede helt ud over ;(

Kommentér på:
Sådan en dag burde man blive i sin seng...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce