{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

sætter tempoet op {{forumTopicSubject}}

Hej:-) det kan godt være det bliver lidt langt, men jeg håber i gider læse det alligevel;-) nu er det sådan at jeg har lært min part at følge efter mig. Jeg startede med at lære hende det mens hun gik bag mig, men nu har jeg så lært hende også at gå ved siden af mig, altså med hendes hoved ved min skulder. Det er gået rigtig fint, så jeg begyndte også at lære hende nogen tempovekslinger i skridt, og trave ved min side. Men mit problem er, at hun nu er begyndt at gå meget hurtigt, og hvis jeg prøver at sætte tempoet lidt ned, går hun hen foran mig, og det er som om hun stopper med at lytte til mig. Det gjorde hun ikke da jeg havde hende bag mig, der gik hun tværtimod meget langsomt. Jeg tænker på hvorfor hun gør det, og hvad jeg kan gøre for at få hende til at vente på mig? Jeg tænker lidt om jeg måske har fokuseret for meget på tempoøgninger, og så gør hun det også når jeg ikke beder hende om det, sådan kan hun nemlig godt være nogengange, hun vil meget gerne gøre det rigtige, så nogengange gætter hun sig frem og gør noget jeg ikke har bedt hende om (hvilke jeg ikke belønner). Men hvad syntes i jeg kan gøre?:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sætter tempoet op
Kommentér på:
sætter tempoet op

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce