{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Er bange for at jeg ikke kan klare Angel mere.... part 2 {{forumTopicSubject}}

Hej Hg

Jeg har lavet en emne der hed "Er bange for at jeg ikke kan klare Angel mere"
- http://www.hestegalleri.dk/grupper/__alt_mellem_himmel_og_jord/912182-jeg_er_bange_for_at_jeg_ikke_kan_klare_angel_mere

^^
Læs gerne, så kan i bedre sidde jer ind i det!

Men idag, fik Angel voldsomt nyrslag IGEN.....

Angel har holdt en uges pause pga underlig opførelse (linket) Så ville jeg gå en lille tur med hende idag og det gik rigtig fint INGEN TEGN PÅ SMERTER! Jeg trække hende ind, vasker hendes ben, river den sidste bagsko af, men da jeg løftede hendes ben rystede hendes ben og hun kunne næsten ikke løfte det! Men jeg får revet skoen af, ligger dækken på og vil trække hende ind, men hun ville ikke gå, hun kunne ikke gå! Måtte hive hende ind i boksen, da hun så kommer ind i boksen står hun helt spændt op og rydder sig ikke, min far kunne ikke endnu flytte hende! Hun ville ikke spise og stå bare og kigge mega trist!

Jeg løber ind til min faster og beder hende om at komme ud og se på Angel, for det var virkelig galt!

Og hun kan bare se det er nyreslag igen, men heldigvis havde jeg medicin fra sidst, så det fik hun! smiley

Men det gjorde virkelig ondt at se sin fantastiske pony havde rigtig meget ondt... smiley

- Men min faster har ringet og sagt at hun har det lidt godt, men hun ser lige hvordan det går i morgen, om hun skal på fold eller ikke! smiley



- Frederikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bange for at jeg ikke kan klare Angel mere.... part 2
Kommentér på:
Er bange for at jeg ikke kan klare Angel mere.... part 2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce