{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Depression? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder som 16 årig pige og ikke aner hvad jeg skal gøre og hvem jeg skal tale med, jeg er helt nede på bar bund og har virkelig brug for en at snakke med der står i lidt samme sittuation som jeg selv. Det handler om tanker, frygtelige tanker, skole, venner, mobning mm.
Hvis du vil hører mere så skriv gerne til mig, jeg har virkelig brug for en eller flere at snakke med, evt. vi kunne lave en lille gruppe på skype hvor vi er et par stykker der snakker om vores problemer, bare for at få det ud til nogle, og så vi evt. kunne hjælpe hinanden lidt med at komme videre, det ville hjælpe mig så meget!
Håber nogle er med på at snakke en gang imellem, jeg ønsker det bedste for alle og vil hjælpe så godt jeg selv kan!
- Sacha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Depression?
  • #2   14. nov 2012 Du må hellere end gerne skrive til mig hvis det er?:-)

  • #3   14. nov 2012 Du må også hellere end gerne skrive til mig hvis det er (:

  • #6   14. nov 2012 Jeg har prøvet lidt af hvert så du kan bare skrive til mig hvis det er (:

  • #7   14. nov 2012 De af jer der har lyst at skrive på skype må meget gerne ansøge mig, det ville være en stor hjælp at komme ud med alt det jeg går inde med smiley

    Skypenavn: sachabeckjensen

    - Sacha smiley


  • #9   14. nov 2012 Du må meget gerne få min facebook hvis det er, jeg er dsv. ikke så meget på hestegalleri i øjeblikket, men tænkte at det var et godt sted at søge hjælp smiley

  • #11   15. nov 2012 Sacha
    Hvor er det godt, du søger hjælp og forsøger at få tingene frem i lyset. Det er dét, der skal til. Jeg kan sagtens huske alle de tanker - også meget grimme tanker - jeg gik med i din alder. Især, når det ikke gik godt med kæresten smiley
    Du skal bare vide, at mange af de tanker, du går rundt med nu, er fremprovokeret af alt det der sker med dig hormonelt.
    I forhold til mobning og venner, står det sandsynligvis ikke i din magt at ændre på det alene. Det kræver jo, desværre, at begge parter (både mobberen og den mobbede) er enige om, at det skal slutte, hvilket som regel ikke er tilfældet.
    Nu ved jeg godt, det lyder helt vildt irriterende voksent, men har du prøvet at tale med en voksen om det? Du tænker garanteret, at voksne ikke ved en skid om, hvad der foregår, og det har du fuldkommen ret i. Jeres verden er helt urimeligt hård. I er alt for hårde ved hinanden og telefoner, fb og alle de andre medier, har gjort det endnu nemmere at være ond uden at se/fornemme konsekvensen af det man udsætter en anden person for.
    Det vi voksne ved er, at man skal undgå at svare eller reagere på alle de grimme ting man bliver udsat for. En voksen anskuelse på din situation, som hverken er formanende eller belærende, men bare støttende og lyttende, kan derfor sagtens være et skridt på vejen til et lidt nemmere liv.
    Men til alle de søde piger herinde, som har tilbudt råd og støtte, I er nogle dejlige tøser. Skønt, at der stadig er unge mennesker med gode hjerter og overskud til at hjælpe andre. Det gør det meget nemmere at komme videre, når man har en skulder at græde ud ved smiley


  • #12   15. nov 2012 Må jeg godt få din Facebook? Det er bare så du kan skrive hvis det er (:

  • #13   6. dec 2012 Ved godt det er noget tid siden nu, men nu er jeg røget helt ned på bunden igen og ved ikke hvad jeg skal gøre, alt er bare lort og jeg føler ikke jeg har overskud til noget som helst smiley

  • #15   6. dec 2012 Du kan altså også bare skrive til mig søde (:

  • #16   6. dec 2012 Du må også gerne skrive til mig, hvis du har brug for en mere at snakke med smiley

  • #17   6. dec 2012 Du må meget meget gerne skrive til mig har det os selv sådan nogen gange så kender følesen

  • #18   9. dec 2012 Team Nullerdut: Nej, jeg har bare følelsen af at jeg ikke kan klare skolen længere, jeg føler lektierne kører ind over min hjerne og jeg føler lærerne presser mig. Desuden ved jeg heller ikk om jeg kan holde mit forhold til min kæreste kørende meget længere når jeg har det så svært, jeg føler jeg laver rod i hans liv, jeg føler jeg svigter min mor gang på gang, og jeg føler at mig og min mor er ved at være lidt trætte af hinanden /: Jeg føler ikk jeg kan mig selv mer og jeg er bare ved at gå helt under smiley

  • #19   29. mar 2013 Åh Bimme hvor gør det ondt at høre. Håber du har det bedre nu. Skriver du ikke lige en Bp når du kommer på igen? Jeg savner dig og de gamle dage smiley

Kommentér på:
Depression?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce