{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Lammeskindssaddel/Lammeskind osv?? {{forumTopicSubject}}

Hej kloge mennesker!

Jeg er kommet frem til at jeg rigtig gerne vil have et eller andet til når jeg rider min pony uden sadel, for det holder jeg utrolig meget af, men han er bare rigtig spidsrygget! Så, både for hans og min skyld vil jeg anskaffe mig et eller andet..

Spørgsmålet er bare; hvad?
Ude hvor jeg rider har vi en masse lammeskind, og de er super rare at sidde på og også rare for ponyerne, men jeg tænker bare at lammeskindssadlerne er jo bygget til det, så er det ikke federe?
Den anden ting er så om man bare sidder rigtig godt fast i sådan en, eller kan man bevæge sig lidt rundt? for jeg kan egentlig godt lide at der lige er den der udfordring med at blive siddene når man ikke har saddel på..
Hvad med de der barebackpads eller hvad de hedder? hvordan er de i forhold til en lammeskindsaddel?
Og så lige med størrelsen.. Normalt rider jeg med en 16 tommer saddel, fordi den passer til ham og hans ryg, mine ben kan bare ikke være der. Det er ikke noget problem vel, siden man ikke har stigbøjler på? Og hvordan er størrelserne? Er det vigtigt at de passer i længde til hestens ryg, eller er det ikke forholdsvis ligegyldigt når det ikke er en sadel, og den ikke fordeler vægt på samme måde?

Og den sidste ting, hvad er jeres erfaringer med de forskellige ting, og hvor vil i anbefale at købe dem henne?
De behøver ikke koste en formue, men det skal selvfølgelig ikke være sådan at de så ikke holder..

Jeg er ret uvidende, og nysgerrig! så jeg er modtagelig for nærmest alt!

Maaange tak på forhånd, hvis i gider læse det hele og svare! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lammeskindssaddel/Lammeskind osv??
Kommentér på:
Lammeskindssaddel/Lammeskind osv??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce