{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Endelig skete det! {{forumTopicSubject}}

ENDELIG! I et par måneder har vi jo gået og ventet på, at Charlie komme blive opereret for sine problemer med arvæv på sædstrængene. De blev så fjernet i mandags, d 10 december. Operationen gik rigtig godt og dyrlægen fik fjernet alt hvad han skulle og han hun bestemt godt se der var noget der sad og generte på Charlie, så det er vi jo glade for er væk.

Han blev hentet hjem igår fra Randers (lang køretur hjemme fra Fredericia) og skal nu stå på boks de næste otte dage med 2 x skridt ture i 30 min hver dag. Efterfølgende kan han komme ud på mark med de andre og skal trænes stille og roligt op. Dyrlægen sagde jeg måtte sætte mig op på ham om en måned og så kunne jeg tage fat på en rigtig genoptræning!

Vi skal dog også lige have besøg af Rikke Andersen ( www.ryet.dk) igen så hun kan hjælpe ham lidt på vej med at rette skulder op ryg op igen. Og Lone (www.hestevelvære.dk) vores massør, så det bliver lidt lækkert for ham og der bliver løsnet lidt op. Ja, den står på forkælelse det næste stykke tid for ham smiley

HOLD NU OP hvor jeg glæder mig til at ride ham igen .. Jeg har ikke siddet på ham siden marts i år, det bliver SÅ mærkeligt. Gad vide om han kan huske hvordan man gør? smiley Det bliver spændende hvordan han bliver når han finder ud af han ikke har ondt mere smiley

- ja i kender jo snart til historien omkring Charlie .. de sidste 9 måneder har været den rene rutchetur. nu er det hele ved at falde på plads og er ovenud lykkelig.

MÅTTE bare lige dele det med jer :')


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig skete det!
Kommentér på:
Endelig skete det!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce