{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Hvad pokker sker der? lyder virkelig langt ude!!! Være forberedt {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft de mest mærkelige drømme her på det sidste..

drøm 1. Jeg blev vist en stor sort bog hvor der står noget med vampire udenpå og hvor det sådan ligner en nattehimmel med skyer uden stjerner, og drømte så at jeg blev bidt.. denne bog VED jeg er vampyr biblen.. og tolker drømmen som om at jeg skal være tro mod mig selv.. for normalvis når en kommende vampyr får en af deres bibler at se et det fordi man ikke må afslører sin identitet og man skal læse hvad der står i den..

drøm 2. Jeg fik at vide at ham der havde bidt mig hedder Benjamin, Den bog jeg så viser at de kommer lige efter den Brujah Vampyr der hedder Cain, som vi alle kender fra den normale bibel om Kein (abels bror) Det vil sige det er en vampyr han har skabt der skulle have bidt mig..

Ved udemærket godt det er drømme jeg har haft. Men da jeg går så meget op i vampyrisme, håber man jo lidt smiley

Mærkelige oplevelser:
Jeg føler mig konstant overvåget af nogen i mørkt tøj.,,

I dag da jeg sad her ved computeren, sad min kæreste og mig og snakkede og pludselig blev jeg strøget gennem håret og min kæreste så at mit hår bevægede sig som om nogen strøg mig i håret.. og så kilder det rigtig mange steder som om nogen rører ved mig.

jeg sad i sengen i går og var ved at falde i søvn da jeg bare mærkede ligesom en hånd der tog udenom mit ben for at vække mig.. :S det var virkelig mærkeligt! ikke som sådan uhyggeligt men mærkeligt..

ja jeg skal vel bare dele en oplevelse med jer. forventer også helt klart at få at vide at jeg bør opsøge en læge fordi jeg går så meget op i vampyrisme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad pokker sker der? lyder virkelig langt ude!!! Være forberedt
Kommentér på:
Hvad pokker sker der? lyder virkelig langt ude!!! Være forberedt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce