{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår vil i starte??? ( longering )
  • #1   26. dec 2012 Fra to år synes jeg godt man kan starte stille og roligt smiley Dog er vi først lige startet med vores og han er 2 år og 6 måneder. Man skal ikke forlange alt for meget, måske bare at de kan gå ude i volten, uden at skulle søge ind hele tiden smiley

  • #2   26. dec 2012 Jeg starter med ham til August. (bliver 3 år sidst i sept) Begynder med tre runder hver vej i skridt og trav da han li skal lære pointen (han har dog selv gået nogle runder af sig selv da vi trænet tillid og respekt) og øger efter nogle uger til 6 gange. Når jeg føler han mestrer traven med hovedet frem og ned sætter jeg galopp på Men først efter en lille mnd.

  • #3   26. dec 2012 Vil hverfald ikke starte før den fylder 3 år de vokser jo lige til de bliver 5-6 år.

  • #5   30. dec 2012 Min har snart gået i longe i 4 måneder og hun er 2,5 hende forlanger jeg bøjning og trav over gange (et par skidt), vægt ligning bagud til bag part og et par skridt versade på volte ( det skal lige siges hun trænes 4 ud af 7 gange på en uge og hver 8 uge holder hun fri ) vi lære også at stoppe ude på volten tage hovedet ned og op fra side til side også selv holde det smiley

Kommentér på:
hvornår vil i starte??? ( longering )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce