{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Ugens filmforslag uge 1: {{forumTopicSubject}}



Film: Donnie Darko

År: 2001

Genre: Drama/thriller

Instruktør: Richard Kelly

Medvirkende:
Jake Gyllenhaal, Drew Barrymore, Patrick Swayze, Maggie Gyllenhaal og Jena Malone

Information:
"Donnie er en pæn velfungerende gymnasiedreng fra en pæn familie i et pænt forstadskvarter. Alt er i den skønneste orden, indtil Donnie en dag begynder at se syner. Mærkværdighederne tager til og den ellers så pæne dreng kommer stadig mere ud at kontrol. Hverken psykoterapi eller selvhjælpsgrupper har nogen normaliserende virkning - Donnie ser stadig to meter høje kaniner."

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zJpI8JfIIWk

Jeg ved at filmen har været 'ugens filmforslag' en gang før, men det gør den ikke mindre dårlig, ved lige at tage den op igen!

Denne film må være en af mine ynglings! Skuespillet er fantastisk og historien er så dejlig underlig. Er vild med film, hvor man sidder til slut, med en "hvad skete der, lige der?" følelse..
Har ondt af alle jer, der aldrig har set denne film! :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ugens filmforslag uge 1:
  • #1   4. jan 2013 Jeg tror faktisk endnu ikke, jeg har fået set denne film. Men efter din stærke anbefaling, vil jeg da klart holde øje med den.

  • #2   4. jan 2013 Fik den anbefalet af en ven for et godt stykke tid siden, fordi han synes jeg mindede ham og den :o) (Få nu ikke et galt indtryk af mig, når du ser den, hahah)
    Havde heller aldrig hørt om den før der.

    Men jeg blev positivt overrasket! Er sikker på de fleste med en "jeg-elsker-mest-de-meget-populære-film" film smag, ikke ville finde den interessant.
    Men der er noget ved den, der bare sidder lige i skabet! Ved ikke om jeg bare er sær :o)

    Jake Gyllenhaal er blevet meget rost for rollen som Donnie. Og det var også denne film, der sparkede hans karriere igang smiley


  • #3   4. jan 2013 Jeg må se, om jeg kan finde den et sted. Måske Blockbuster har den under Favoritter. smiley En god undskyldning for at leje 5 favoritter i 5 døgn for 75 kr.... host... *GG*

  • #4   4. jan 2013 Jeg købte ihvertfald min i en bockbuster, så de har den vel også til leje :b

Kommentér på:
Ugens filmforslag uge 1:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce