{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Hest står stille :( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg havde engang en familie smiley Var rigtig glad for den, de fik mange føl, som de solgte godt af smiley Et af føllene træner(galop af sig selv) så men min simmer er ude at ride tur, fint nok, det lader jeg den gøre smiley Min simmer rider en lang tur, og da hun kommer hjem træner det stadig smiley Jeg stopper det så da det er træt smiley Så står den stille for at hvile sig, hvor jeg tænker ja om et par timer (i sims tid) Er den nok fin igen..... Men da simmeren vågner står den stadig bare der smiley Hvis man så går ind på føllet (er føllet) Så er den ved at anullere at løbe og venter på at den kan komme til at tisse smiley Da den efter flere Simmer dage stadig ikke gør noget, tænker jeg "Nu bortadoptere jeg den". Det gør jeg så men de kommer ikke og henter den smiley Og jeg kan ikke bortaboptere eller adoptere flere dyr, og rengørings dame kommer heller ikke smiley Efter flere uger i spillet står føllet stadig der og jeg er blevet advaret om at de kommer og tager den, men de kommer ikke!! smiley Hvis man går ind på føllet venter den satdig på at stoppe med at træne og venter på at tisse, besvime og ..... dø smiley Nu havde jeg ikke andet valg jeg slettede familien, men har siden fortrudt smiley

Andre der har oplevet lignende smiley

Undskyld det blev lidt langt smiley

-Milla-Pigen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest står stille :(
Kommentér på:
Hest står stille :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce