{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.816 visninger | Oprettet:

ansøgning {{forumTopicSubject}}

jeg vil bare høre nogle af jer der ude, der må sidde nogen imellem der sidder og læser ansøgninger en gang imellem.
vil i fortælle mig hvad i synes om min ansøgning, noget sprog der kan være bedre eller andre rettelser?

det er til land og fritid, en uopfrodret


Hej, jeg er lige den i står og mangler.

Jeg er en ung kvinde på 25 år som elsker dyr og alt hvad der hører med.
Jeg er glad og imødekommende, er altid klar til at gi en hjælpende hånd. Jeg er lærenem og ønsker at lære en masse omkring foder og diverse andre produkter.
Jeg er ferm på en computer og får hurtigt lært jeres edb system at kende.
Jeg har flere gange fået at vide at jeg har en sælgers ansigt, hvilket vil se super godt ud i jeres butik smiley
På nuværende tidspunkt arbejder jeg ved et rengøringsfirma, hvilket jeg har gjort i 2 år, før det var jeg ved ouh. hvor jeg var i yderlige 2 år, hvor jeg har haft nytte af første hjælp et par gange.
Min fritids interesse er min hest jeg selv har avlet som skal tilrides nu her til foråret, jeg har også en hund som er 2 år lige om lidt.
Jeg bor i eget hus, sammen med min kæreste Jesper som jeg har været sammen med i 5 år.

Jeg glæder mig til at hører fra jer, da det er noget der interessere mig meget.

Med venlig hilsen
Tine Larsen



i må meget gerne komme med ris og ros. det vil jeg sætte stor pris på.
men for dem der ikke kender til det, bedes lave vær med at svare smiley da det kun skaber forvirring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ansøgning
  • #2   24. jan 2013 Ja, den virker også lidt for "lidt om mig som person" fremfor "her er mine kvalifikationer til jeres butik" smiley
    Og så husk at få en til at læse den igennem, du har lidt småfejl, og lidt for lange sætninger også smiley


  • #3   24. jan 2013 Jeg vil anbefale dig at lave et CV og skrive din erhverserfaring deri. I selve ansøgning, skal du synliggøre hvorfor det netop er hos dem du gerne vil være og hvad du kan tilføre dem, noget af det har du berørt. Samt nogen af de såkalde "bløde" værdier.

  • #4   24. jan 2013 Tak smiley

  • #5   24. jan 2013 dit cv skal indeholde en kort tekst om dig selv. Alder hus mand hobby mm.
    Put også dine erhvervserfaringer i cv'et.
    Alt hvad de så kan læse i cv'et skal ik være i ansøgningen.
    Skriv hvorfor det vil gavne butikken at ansætte dig.
    Og hold dig fra smileys.
    Og ik så meget jeg laver en sjov profiltekst.


  • #6   24. jan 2013 Der er noget galt med denne sætning:
    På nuværende tidspunkt arbejder jeg ved et rengøringsfirma, hvilket jeg har gjort i 2 år, før det var jeg ved ouh. hvor jeg var i yderlige 2 år, hvor jeg har haft nytte af første hjælp et par gange.

    Du kan ikke have været yderligere 2 år på OUH, når det var et rengøringsfirma før.

    Du bør nok skrive lidt om hvad du har lavet på det 2 arbejdspladser.
    Så har de andre meget godt fat i hvad du ellers bør kigge på smiley

    Held og lykke med det smiley


  • #7   25. jan 2013 Ansøgning til stillingen som Handicaphjælper - BHF ID: 57664
    Efter at have læst jeres stillingsopslag på jobnet, tillader jeg mig hermed at søge stillingen som handicaphjælper.
    Jeg søger stillingen fordi jeg elsker at arbejde med mennesker og har derfor taget SOSU SSH udd. med henblik
    på at tage SOSU SSA udd.da dette vil give mig flere muligheder og kompetencer til det område jeg gerne vil
    arbejde indenfor.
    Jeg er en ung kvinde på 22år. Er altid smilende, ærlig og udadvendt. Jeg søger denne stilling da jeg ønsker at gå
    af nye græsgange. Jeg har arbejdet i Lolland kommune som SSH i næsten 5 år men kunne godt tænke mig at
    prøve noget nyt, lærer noget nyt og udvikle mig personligt.
    Min fritid går med hundetræning, linedance og ridning.
    Jeg ser frem til at hører fra jer og er villig til at deltage i en personlig samtale for at uddybe min ansøgning.


    Et eksempel, dette er godkendt af fagforening smiley

    Kort og kontant og så et cv ved siden af smiley

    I de sidste 5 år har jeg arbejdet som SOSU hjælper i Lolland kommune og har været glad for dette job, jeg har udviklet mig personligt, lært at arbejde selvstændigt og tage vigtige beslutninger. Men føler ikke længere at der er nok udfordringer for lige netop mig.

    2005 9kl. Folkeskolen
    2005 Landmands Udd. Næsgård
    2006 Provianten (kiosk) Kassemedarbejder
    2007 1. Jan. Kwik spar Horslunde kassemedarbejder
    2007 1.Nov. SSH afløser Lolland kommune
    2009 18. Marts SSH UDD. SOSU skolen Nyk. F
    2010 1.Marts SSH Lolland kommune
    2012 1.Maj SSH Team vikar Lolland kommune.

    CV eksempel, håber det kan hjælpe smiley


Kommentér på:
ansøgning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce