{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Ansøgning.. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal skrive en ansøgning til Nordjyllands politi, da jeg har et ønske om praktik hos dem..


Kriterierne for ansøgningen er disse:

Ansøgningen skal indeholde lidt om dig selv: Højde, interesser, fritidsjob, sport, fremtidsplaner m.v. og du skal fortælle, hvorfor du ønsker at komme i praktik i politiet



Jeg søger med stor interesse praktikplads da jeg søger politi faget og da jeg mener, at mine kvalifikationer nøje svarer til de stillede krav, sender jeg hermed min ansøgning.

Min motivation til at søge denne praktikplads er, at jeg finder både de faglige og personlige udfordringer, som I tilbyder, meget attraktive.

Politi faget kan opfylde mine drømme og ønsker om at blive en dygtig betjent, have tæt menneskekontakt, dygtiggøre mig og være en del af et team, og håber at jeg i praktik perioden kan få et indblik i noget af det.

Jeg hedder Stine Frederiksen, er 14 år gamme og 179 cm høj. Jeg er en frisk, smilende og udadvendt person, som er vant til at tage ansvar. Jeg elsker at møde nye mennesker, og er altid klar på nye udfordringer. Jeg går på Borremose efterskole, hvor jeg også tager andet niende klasse. Efter niende klasse vil jeg tage STX, og derefter tage til udlandet og arbejde om guide i nogle år. Jeg er en målrettet pige som passer mine ting, fordi jeg godt ved lærdom er vejen frem.

Ligenu har jeg ikke et fritidsjob, da jeg som sagt går på efterskole, men har tidligere haft et avis-bud job. I min fritid dyrker jeg meget motion, hvor jeg blandt andet spiller fodbold og badminton. Jeg har os tidligere interesseret mig meget for heste.




Modtage meget gerne ris/ros..



Kommentarer på:  Ansøgning..
Kommentér på:
Ansøgning..

Annonce