{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Hvem er i ? {{forumTopicSubject}}

Synes vi skal have en tråd hvor vi lige skriver lidt om os selv smiley

Jeg hedder Sofie Larsen, og i kan tit møde mig til både klub og distrikt stævner smiley Både spring, dressur og military.

Jeg har egen gård i Vallensbæk, og rider undervisning på SIV, og rider for dem til stævner smiley

Jeg rider både hest og pony. Min nye pony lånte jeg fra august 2012 og vi har rykket os meget allerede. Ham rider jeg lige nu LB til stævner i spring, men kan har kapacitet til meget mere smiley

Min hest springer jeg LC på i spring, og hun er let genkendelig til stævner hvis man møder os smiley Bare kig efter en gul en blandt alle de brune smiley

Så er det jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er i ?
  • #1   31. jan 2013 Jeg hedder cecilie og rider i Ishøj står på en lille gård ved navn Damgården jeg rider til stævner for Ishøj sport rideklub:-) hvor jeg også får undervisning. Men vil se. Mig på min part asterix en Fjordhest lige nu har jeg redet ham i 2 måneder:-) Øhh vi vil klubstævner på LD niveau. Mm vil hurtigt kæmpe mig op smiley jeg elsker en lang tur i skiven så står du i nærheden så Skiv vi kan godt få en hyggelig tur af det smiley jeg rider slev på Højer niveau. Jeg vil ride dressur på asterix og starte jagt på en Fjordhest med navn chaval:-) Øhh ja smiley er selv spring rytter så ja men elsker asterix smiley og lige st billede af min pusset smiley

    profilbillede
  • #3   31. jan 2013 Ja du ved jo hvem jeg er, men kan da lige skrive det, så resten af gruppen ved det x)

    Jeg er en pige på 17 år, der hedder Camilla, og jeg har en fjordhest på 11 år, der hedder Ally.
    Jeg starter LC-LB på hende i både dressur og spring på klubplan (dog hesteklasser. Dvs LE-LD i spring), og derudover har vi også været ude og starte et enkelt millitary stævne. Vi rider desuden springundervisning på SIV, og jeg er medlem hos både SIV og ISR.


  • #4   1. feb 2013 Mit navn er Sofie og jeg er 17 år smiley
    Jeg har part på en hest der hedder Shooter på 10 år, som jeg har redet siden september, og han står på ARC smiley
    Vi er lige trådt ind i stævner verdenen her d. 27, hvor vi startede vores første LD2, og jeg håber på vi næste gang kan starte en LC1! smiley Vi er ret nye i at springe begge to, men vi skal ud og springe en masse "kyllingespring" (50-60-70) i den nærmeste tid smiley


    profilbillede
  • #5   3. feb 2013 Jeg hedder (også) Sofie, jeg er 14 år, og har min egen pony, Kirks Monty på 10 snart 11 år smiley
    Jeg rider pt. i dressur LB, både på D og C-plan og har lige meldt mig til min første LA, men er dog springrytter og rider LC & LB mest til C-stævner, men også nogle D-stævner nogle gange smiley
    Jeg både står på og rider for ARK (Albertslund rideklub) smiley



    profilbillede
Kommentér på:
Hvem er i ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce