{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Hvem er i? {{forumTopicSubject}}

Nu syntes jeg det er tid til et hyggeemne, hvor vi lære hinanden at kende og fortæller lidt om os selv!:D

Lidt om moi:
Jeg hedder KAJA(ikke KATJA som jeg ofte bliver kaldt(hvilket selvfølgelig er et pænt navn, som jeg ikke er blevet døbt med) men et T fra eller til skader vel ikke).
Jeg er født 27/10-99, så det vil altså sige jeg fylder 14 år om 1 uge og 3 dage(HURRA:D).
Jeg flyttede skole, så jeg altså her lige efter sommerferien begyndte i 8. Klasse, på en ny skole. Grunden til jeg flyttede skole var at jeg i de mindre klasser blev mobbet fysisk og siden 1. Klasse og til og med resten af mine dage på min gamle skole, blev mobbet psykisk....

Det bedste jeg ved er at være i stalden, lugten af hest og lyden af hove og så selvfølgelig mit et og alt Felix(uden ham havde jeg været helt nede i et sort hul)..

Jeg er for det meste glad smilende og åben og er begyndt at få lidt selvværd, efter jeg har skiftet skole:)

Jeg er sådan ret meget skør...

Det var sådan en lille smule om mig:)

Fortæl om jer og jeres skønne personligheder, og lad os få nogen HG venner:P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er i?
  • #1   16. okt 2013 Jeg er DD og de fleste tror jo at kende mig alligevel fordi de er såååå kloge smiley

  • #2   16. okt 2013 Haha, Hall of fame smiley

  • #3   16. okt 2013 Jeg hedder Kathrine, er en 98'er (så er 15) og jeg går i 9. klasse. smiley Det var lige basis, haha!
    Jeg er stooooor dyreelsker, og specielt heste fylder meget. smiley Har også 2 franske bulldogs og en angora kanin. smiley
    Har part på en rod af en islænder, ahhaha. smiley
    Og så hjælper jeg til hos og træner jeg en unghest der hedder Falcon. smiley

    Jeg er også lidt skør engang imellem, hehehheheheh (Joke, er totalt normal!)



  • Stine F
    Stine F Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   16. okt 2013 Jeg hedder Stine, er 17 år gammel og mor til Nikoline på 9 måneder. Lige nu går jeg på barsel, men starter på en HF efter endt barsel. Jeg har redet i mange år, men gør det desværre ikke længere.

  • #6   16. okt 2013 Jeg hedder Sofie, og jeg bliver 18 i december - så kan man selv regne sig frem til hvilket år jeg er født. smiley
    Jeg har aldrig skiftet skole eller klasse, men vores to klasser blev slået sammen i 9.
    Nu går jeg i 2.g på STX, og jeg GLÆDER mig til det er slut. smiley


  • #7   16. okt 2013 Jeg hedder Sarah, jeg er 16 år (02-09-97) og går i 10. klasse.
    Skiftede også skole i år, hvilket klart har været en fordel for mig. Skiftede fra at være genert og stille til at være mere social og altid smilende. smiley

    Af hest har jeg min fjordhest Kasper. Et kæmpe skrummel som dog betyder en del for mig. Vi jordtræner samt rider bidløst og bomløst da det er hvad der fungerer for ham. Har også Blakken, mit hjertebarn af en problempony som alligevel betyder alt for mig. smiley
    Og så har jeg en shetter, men han er ikke spændende smiley

    Folk siger jeg ikke er normal, hvilket de nok har ret i smiley


  • #8   16. okt 2013 Jeg hedder Louise. Og er 99´er (bliver fjorten den 12-12) Jeg bor tæt ved Tønder, og går på Tønder Overbygnings Skole, i 7´ende klasse. smiley

    Jeg har p.t ikke nogen hest, men rider lidt på min mors og deltager til nogle stævner engang imellem.. smiley

    Jeg har en kanin og et kattekilling.

    Jeg spiller fodbold, og står i mål... smiley

    Lige lidt om mig.. Hehe.. smiley


  • #9   16. okt 2013 Jeg er Bumle, en gammel rusten kranvogn med meget skæve tænder smiley
    http://www.motorsiden.dk/Nyheder/2011%20Disney%20Biler/bumle%20copy.jpg


  • #10   16. okt 2013 Jeg hedder Emma. jeg flyttede skole da jeg startede i 7. flyttede da fagligheden var for lav, det ente dog også med at blvie det værste jeg nogen sinde har gjort. Jeg endte i en enorm usikkerhed og er nu 3 år efter skide usikker på alt omkring mig, så langt ned at jeg endte med selvmordstanker. Jeg har en søster der er asberger så jeg har altid skulle klare mig selv. Jeg har redet i 9-10 år. privat part på samme hest i over et år... Jaah.. så er jeg svømmeinstruktør og har svømme i snart 16 år. Men jah en pige der på ydersiden virker stærk og selvsikker men på indersiden undgår spejle. Hader sin krop og har dage hvor det er hårdt bare at komme ud af sengen. Jeg har en rigtig veninde jeg kan slappe lidt af omkring. Men hende har jeg også lukket lidt af for

  • #11   16. okt 2013 Dejlig at høre om alle jer seje mennesker smiley

  • #14   16. okt 2013 Nå ja jeg rider også bidløst, bomløst og akademisk:P

  • #15   16. okt 2013 Og til min fødselsdag får jeg altid rutebils lagkage(MUMS)! smiley

  • #16   16. okt 2013 Hvem er jeg? Jeg er mig smiley

  • #17   16. okt 2013 Jeg hedder Stine, fyldte 18 for to uger siden og er ved at uddanne mig til landmand smiley
    Jeg flyttede for mig selv en uge før jeg fyldte 17 i egen lejlighed fordi jeg skulle tættere på min elevplads smiley
    Jeg reddede en pony som jeg har taget til mig for lidt over en måned side som nu skal vendes til alt trods hun er 16 så jeg har en kæmpe udfordring smiley Jeg har værst uheldig med mine tidligere heste og ponyer, og jeg savner dem hver eneste dag! Især min tidligere hest Matiné. Jeg ser billeder og videoer hver dag og ønsker hende bare tilbage på jorden smiley Ud over min nye pony har jeg katte, hunde og kaniner og har altid været glad for dyr og haft flere slags smiley


  • #18   16. okt 2013 Stald Limira: det lyder godt, ville være bekymrende hvis du var en anden end dig selv!

  • #19   16. okt 2013 Jeg hedder Ane, er 16 år, går på en efterskole, hvilket bare er det fedeste. Jeg fik for et år siden min første hest, han er bare skøn, han er en islænder ved navn Ási. Jeg holder rigtig meget af dyr, har lige nu en gris, en hund, hest, katte og høns. Ellers elsker jeg bare at være sammen med mine venner og familie, feste og have det sjovt! smiley

  • #20   16. okt 2013 Kaja - AHAHAHAHA! smiley

  • #21   16. okt 2013 randomfact jeg havde engang vandrende pinde smiley

  • #23   16. okt 2013 Jeg hedder Jeanne, er 45 år, bor på vestsjælland, og lever og ånder for mine heste, hund, mand og børn smiley
    Jeg har redet i 32 år.
    Jeg har en gammel haflinger på 23, som er pensioneret, og så har jeg en frederiksborger på 6 år, som jeg rider dressur på smiley


  • Josefine S
    Josefine S Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 20
    #25   16. okt 2013 Hvem er du?
    Heiî.. Jég er Jôsefine<333 I mìn frïtiiiid æææælsker jég mit marsvin Hooonnneeeeyyyy og min kollektion af hjemmehæklede bøllehatte<333:***

    Hvor gammel er du?
    12 år gammmmmøøhll

    hHér *er èt bïllede aff miiiiiiiig<333

    (link fjernet) <3333


  • #26   16. okt 2013 Josefine S : Badass du er ...

  • #27   16. okt 2013 Jeg hedder Emma, er 15 år (98'er) går i 9. klasse.
    Jeg har part på en dejlig islænder, som hedder Sif. smiley Jeg går til ridning. Det har jeg gjort i 7/8 år. Heste betyder alverden for mig.

    Jeg har en lille lab hvalp på 12 uger, en drøm der gik i opfyldelse efter 10 år.
    Jeg har haft en kat og en kanin.

    Jeg eelsker at være sammen med mine venner. smiley Æhæhæ. ;b


  • #28   16. okt 2013 Jeg hedder Nicoline, bliver kaldt Nico og ja... Jeg reagere snart ikke på Nicoline længere, og jeg tror virkelig ikke der er ret mange der kalder mig Nicoline. Meget få hvertfald. Jeg er 15 år gammel. Blev 15 d. 10.10
    Jeg er skør - meget skør! og mærkelig..
    Jeg kan f.eks godt finde på at danse som en kylling inde i Randers Centrum for et stykke chokolade og en halv krone af mine veninder. Jeg gjorde det - i lang tid. Skide skægt, men en smule ydmygende.

    Jeg gør så mange sære ting ja.

    Jeg er enormt dårlig til at blive uvenner med folk, de fleste vil finde det som en god egenskab men det kan være RET så belastende en gang imellem ikke at kunne sige fra eller imod sine veninder.

    Jeg er kæmpe dyeelsker og jeg vil enormt gerne være dyrlæge som voksen.
    Jeg går meget op i naturen, og at vi passer godt på både dyr og natur - og faktisk... så hader jeg mennesker. Selvfølgelig er jeg enormt glad for mine veninde, familie mm. men generelt hader jeg mennesket for at have ødelagt så meget, bestemme så meget og jeg kan blive ved.
    Puha. Bah..

    Men kort sagt jeg er en menneskehadende, skør, dyreelsker som bliver kaldt Nico og gerne vil være dyrlæge.

    Og så har jeg endelig fået et job som faktisk gør at jeg kan købe min egen hestiiii! smiley


  • Josefine S
    Josefine S Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 20
    #29   16. okt 2013 TS tak<33 jeg prøver :**

  • #30   16. okt 2013 Jeg hedder Louise, er født i 99, så er 14år.
    Jeg er helt vildt træt af folk der er sådan 'ih og åh jeg har det dårligt fordi min mor siger jeg skal noget jeg ikke helt lige vil, selvom det ikke er noget særligt, så jeg begynder lige at cutte, så kan det være jeg får mere opmærksomhed'
    Okay, jeg lever i en familie jeg vil kalde mere anderledes end de fleste.
    Min mor har skoliose, meget slem, hun kan ikke så meget fordi hun har så mange smerter, men hun KÆMPER for mig og mine søskende skal have det godt.
    Min mor og far er skilt, efter det er min far aldrig kommet helt på toppen, man kan hvis godt kalde ham 'psykisksyg' han har været en idiot til at kontakte mig og mine søskende, så jeg er faktisk den eneste der har valgt at holde kontakten med ham, jeg har ALTID været fars lille prinsesse.
    Fordi min far er som han er har min storesøster på 16år forsøgt selvmord, da hun ikke kunne klare det mere, alt var sort for hende, ingen far og en mor der ikke kunne gøre så meget og så var hun virkelig skoletræt.
    Nogle timer efter hun havde taget de 30-40 panodiler blev hun indlagt på hospitalet.
    Hun fik ingen hjælp, hun lægdes efter hjælp, hun kunne ikke klare det, så forsøgte igen selvmord, igen på hospitalet. Hun er ved at få hjælp, endelig.
    Desuden er min bror på 16år autist/asperger.

    Okay, forstå mig ret, jeg har det jo FANTASTISK.
    Er nok den i HELE min familie der har passet min skole og har kunne holde mig neutralt i det her.
    Den eneste gang jeg har været ved at opgive livet, var der vi 1år boede i en anden by end den jeg altid havde boet i.
    Havde ingen venner og min mors daværende kæreste slog mig, sparkede mig, kørte mig flere kilometer ud på øde veje, hvor jeg så skulle gå hjem om natten i mørke og minusgrader, han råbte til mig gang på gang jeg skulle dø.
    Det skete gentagende gange over det år...
    Jeg havde ingen at gå til, min mor turde ikke gøre noget, vi endte med at flygte fra ham.

    Okay, fik lige et flip, undskyld.

    Desuden ser jeg sådan her ud.
    (link fjernet)


  • #31   16. okt 2013 Louise: holy badeand, det lyder da som noget af et liv:O

  • #32   16. okt 2013 Jeg hedder Amalie. Jeg er 20 år gammel. Jeg startede på HF for 2 år siden, droppede ud pga. depression, startede på HHX for et år siden, droppede ud fordi jeg ikke orkede det, startede på HF i september og er her stadig ;o) jeg vil gerne være veterinærsygeplejerske og stopper ikke før det er sket.

    Jeg har en kæreste, Jonas. En pony, Felina. En hest, Matchless Fairytail. En hund, Bacio. Skal ud og kigge på en kat imorgen, Merle.
    Jeg bor i egen lejlighed, og arbejder på McDonald's.

    Jeg elsker at spise frugt, slik og dansk mad, og at se de unge mødre osv.
    Jeg har en ekstra knogle i min fod - nogle siger det er en tvilling jeg har indeni mig. Wierd.


  • #33   16. okt 2013 Jeg hedder Rikke jeg er født i ´78 dvs 35 år.
    jeg arbejder på et social pædagogisk bo og aktivitets tilbud, for udviklingshæmmede med problemskabende og udadreagerende adfærd.

    je ghar tumlet heste i 30 år.
    jeg er lige flyttet til nordjylland, ind hos min kæreste, og sammen har vi 2 katte og 4 hunde.

    jeg er grov og lige frem men altid ærlig og siger min mening. og bedst af alt jeg er til at stole på


  • #37   17. okt 2013 Jeg hedder Tanja, jeg fyldte 18 i august og er lige startet på HF i verdens bedste klasse!
    Jeg elsker dyr, specielt hunde og selvfølgelig heste! Jeg deler seng med tre skønne og meget forskellige vuffere, og så har jeg jo min skønne pony Galina, som jeg har haft siden hun blev født smiley vi har også en kat, to tamrotter og en skildpadde herhjemme.

    Jeg elsker film, musik og fotografering, og jeg nørder det helt vildt smiley

    Jeg har haft en meget lang periode med depression og en masse andet crap, men jeg kan endelig officielt sige at jeg er ude af det, og jeg er bare SÅ GLAD og ikke mindst stolt af mig selv smiley jeg er ikke den samme person jeg var bare et år tilbage, jeg har udviklet mig utroligt meget over de sidste mange år og specielt her i 2013, jeg har fået en hel masse viden og oplevelser som vil følge mig resten af livet.

    Så ja, jeg er bare en glad pige, omgivet af fantastisk familie og venner, der får tiden til at gå og nyder mine sidste teenageår, inden jeg skal ud at rejse og blive endnu klogere, når jeg er færdig med HF-forløbet om små to år smiley


  • #38   17. okt 2013 Okay den glemte lige alle smileysne -.-


  • #39   17. okt 2013 Vi prøver lige igen.. Denne gang med smileys :3

    Jeg er en 16 årig pige - det var jeg i hvert fald sidst jeg tjekkede - som elsker dyr især heste og hunde. IRL hedder jeg Astrid, og som i kan se tuller jeg rundt herinde som Bumblebee/Bumle - lige som et Bumletog bare uden tog. Jeg er meget underlig og det ved jeg at flere folk kan skrive under på smiley
    Jeg har ikke som sådan noget kælenavn, så skulle i have lyst til at holde en dåbsfest for mig må i da meget gerne det smiley
    På grund af en bommert på min efterskole er jeg dog en zebra, og fordi jeg elsker at kramme og fordi jeg bekymrer mig om andre blev jeg årets carebear smiley

    Jeg elsker musik og at skrive forskellige ting smiley
    Derudover kan jeg godt lide at læse og skrive med folk ^^

    Jeg elsker at stene rundt herinde og følge med i forskellige emner, så jeg kan lære noget smiley :D smiley

    Ups det blev lidt langt :3
    Men sig til hvis der er noget I vil vide smiley

    Ps. Hvis I ikke allerede har opdaget det kan jeg godt lide smileys, især denne: smiley

    Pps. Jeg kan ikke huske hvad jeg ville skrive her xD
    Nå jo, jeg går vildt meget op i grammatik så hvis jeg retter jer er det ikke fordi jeg synes I er dumme, men ganske simpelt bare fordi det er en vane xD

    Pps. Jeg har en masse underlig viden oppe i mit hoved; feks at da Titanic sank var der 3000 tons skinke om bord, og at om året dør der 10 mennesker af nedfaldne slik- og sodavandsautomater xD


  • #40   17. okt 2013 Jeg hedder Stine, er næsten lige fyldt 40 (for satan, det var hårdt at skrive O_o). Jeg er uddannet pædagog, men arbejder ikke mere, da jeg er kronisk depressiv og har en meget lav tolerance for stress. Min far døde sidste år i december, og da det var ham, som betalte for min hest, flyttede jeg for nogle måneder siden sammen med min mor for at have råd til at beholde hesten. Det er faktisk ok, min mor er hammer sød! smiley Min mor og jeg medbragte hver 1 stk. kat (og 1 trilliard flyttekasser) til vores nye hjem....

    Jeg har redet i godt og vel 30 år og haft egen hest siden jeg var 15. Min hest er det, der får mig ud af sengen om morgenen og mit holdepunkt i livet. Jeg rider dressur og skovture, springning er jeg blevet for pivet til. Jeg går enormt meget op i fodring, sadeltilpasning, bid, longeteknik, anatomi/biomekanik og korrekt ridning. Jeg hader når folk ikke fatter, at de gør deres hest ondt ved at fodre eller træne forkert eller ved at ride med en sadel, der ikke passer.

    Jeg elsker bøger og musik. Jeg hader regnvejr og punkterede cykler. Jeg har en lille, men højt værdsat vennekreds, hvor hver enkelt person har nogle menneskelige kvaliteter, som jeg sætter pris på. De er for øvrigt alle sammen hestefolk...

    Jeg er for det meste glad (når jeg ikke lige er inde i en depressiv periode). Jeg er omsorgsfuld og hjælpsom, teenagetøserne i stalden betragter mig vist som en storesøster eller moster og jeg får maaaange krammere af dem hver dag! smiley Mine skønne tøser! Jeg har en lidt sær form for humor, som ikke alle synes er sjov, men dem om det. Jeg kan være dybt seriøs og meget, meget fjollet, dog ikke samtidig smiley


  • #41   17. okt 2013 Åååh jeg elsker din beskrivelse Astrid. Den får mig til at smile!! xD smiley smiley

  • #42   17. okt 2013 Jeg hedder KAJA!!!! (IKKE KATJA ELLER CAJA ELLER CAYA!!) Folk staver det på den mærkeligeste måde .. -.-

    15 år
    Hest der ligner en kartoffel parret med en bambi
    Lav selvtillid
    Smilende
    Åbenbart irriterende i følge veninderne

    Elsker: chokolade, hesten, familien, kylling, kærester, bogserien djævlekrigen.

    Hader: lakrids, edderkopper, stikkende kommentare, frit fald, barnlige voksne og skøbhedsidealerne ..

    Ja virker lidt af en sortseer, men er bare træt. Er altid overhappy og prøver at smitte af på andre. Jeg er ufrivillig undervægtig og kan ikke rigtig tage på.

    Et sjældent billede af mig der er godt:


  • #43   17. okt 2013 Bumle: øj, det var meget interessant viden, det der! smiley Respekt herfra!!!! smiley Vidste du, at dolkhaler har blåt blod i stedet for rødt, fordi de har kobber i stedet for jern i deres hæmoglobin?

  • #44   17. okt 2013 Stine: Jep smiley
    Og ja det vidste jeg godt smiley


    KAJA (Se jeg stavede det rigtigt :3) Du er da vildt køn smiley


  • #45   17. okt 2013 Nicoline: Aww hvor er du søød smiley

  • #46   17. okt 2013 Eiiij, Bumle, så vil du for altid være det første menneske, jeg har mødt, som vidste det!!! smiley

  • #47   17. okt 2013 Wtf..
    Har faktisk hørt om et eller andet dyr der havde blåt blod or something. Men jeg fandt aldrig ud af hvorfor eller hvilket.
    Du har lige reddet mit liv Stine! smiley

    Astrid: du kan selv være mega sød!!!!! smiley smiley


  • #48   17. okt 2013 Stine: Sejt smiley
    Vidste du det jeg skrev? smiley


  • #49   17. okt 2013 Egern: Næ :3 Ikke så sød som dig jo smiley

  • #50   17. okt 2013 Knold: Jojo, det er jo det jeg siger! smiley

  • #51   17. okt 2013 Hedder Malene, er født i april 1994 så er nu 19 år gammel.
    Jeg bor i Randers i kælderen hjemme ved mine forældre xD - Selv valgt det.. Meget hyggeligt:-D
    Jeg går tit i byen med 'gutterne'
    Min bedsteveninde og jeg har kendt hinanden i 14 år (Y)
    Jeg aner ikke hvad jeg skal med mit liv..
    Jeg spiller guitar og synger, og elsker musik!
    Jeg er utrolig ufotogen, men det afholder mig ikke fra at tage billeder af mig selv, og på Facebook er jeg tagget på utallige billeder. Ikke alle sammen særlig kønne, men hvad fa'en;-D


  • #52   17. okt 2013 Nico: Velbekomme! smiley Det er skide irriterende, når man kun ved halvdelen af et eller andet interessant

    Bumle: nej, det vidste jeg faktisk ikke... 3000 tons skinke, det var ellers ikke så lidt! smiley Melder historien noget om, HVORDAN de 10 mennesker kommer af dage "ved hjælp af" automater? Får de dem i hovedet, sider de fast i dem, bliver de så hysteriske over at de ikke virker, at de får et hjertetilfælde????


  • #53   17. okt 2013 Jamen, æh davs! smiley
    Jeg hedder Amalie, det ihvertfald det folk plejer at sige til mig O.o? Er 13 år.
    Jeg bor på landet, og er nok lidt af en bondetøs når det kommer til stykket. Eller ret meget faktisk smiley
    Jeg har fem heste, to hunde, to katte, to undulater og nogle fisk. Dem kan vi lige glemme ned her på gården :D. Jeg er meget underlig, måske det er gået op for jer?
    Jeg kan godt lide at lære nye folk at kende, så i kan bare skrive løs :D. Jeg bider ikke.... Kun lidt^^
    Har også en hård livshistorie, men med mindre nogen spørger efter den, så gider jeg ikke hælde den udover jeg xD


  • #54   17. okt 2013 Stine: Ja, det er faktisk ret så irriterende!
    Så kan man jo ikke fortælle det til andre, og derved lyde klog og alt muligt. Ej.. Haha! smiley


  • #55   17. okt 2013 Jeg hedder Christina, født i 1993 - så jeg er 20 år gammel.
    Jeg bor hos mine forældre, sammen med vores to hunde, en kat og min lillebrors to fugle - og så har jeg selvfølgelig min hest.
    I sommers blev jeg student fra STX (det eneste rigtige) og lige nu går jeg bare og passer og træner vores lille hvalp (14 uger i dag), og får tiden til at gå, indtil jeg til februar starter på ergoterapeutuddannelsen i Aalborg. Om et halvt til et helt år flytter jeg forhåbentlig til Aalborg sammen med min kæreste, som jeg har været sammen med i 5 år.

    Af random facts kan jeg fortælle, at jeg elsker serien True Blood, er vild med samojeder (hunderace), jeg elsker at gå i byen, får aldrig tømmermænd (yes!) og jeg elsker det meste frugt! Haha, okay det var virkelig random. :o)


  • #56   17. okt 2013 Stine: Nope der stod ingenting xD

  • #57   17. okt 2013 Nå, jeg hopper da lige med på bølgen.. smiley

    Jeg hedder Anita og er 19 år gammel. Jeg bor på Fanø - og jeg eeelsker det!
    Min skolegang er Rybners i Esbjerg. Har taget en alm. HG og blev student i sommers, men valgte så at gå videre og tage en HG Busines, så jeg bliver egentlig student igen til sommer. Med Business får jeg adgang til Erhvervsakademiet hvor jeg meget gerne vil ind på Multimediedesigner uddannelsen. Men før det har min veninde og jeg planer om at skulle til Australien og udforske lidt når vi er blevet studenter til sommer. smiley

    Min pony Linette har jeg haft i 9 år og igennem tiden har vi blandt andet opnået at blive 3 x danmarksmestre i ponygames - og er nu for alvor startet ud med Mounted Games.
    Min anden pony Sandagers Sir Giant / Sputnik, er en skønherlig ældre herre som jeg købte i juni måned som selskabs/hyggepony.

    Det har gået meget op og ned med min ridning i årenes løb, kort sagt har jeg været meget uheldig.
    Jeg købte i 2010 en super skøn hest - Onix Rouge. Men det endte ud i en længere retssag og han blev afleveret tilbage. Det var en meget lang og hård proces at gennemgå i de ca. 2 år sagen varede. Vi vandt dog sagen og tidligere ejer står til at skylde os over 100.000, men de penge ser vi nok aldrig. Nå nok om det..
    I august 2011 var jeg så dum at spille rundbold og træde voldsomt forkert/overstrække mit knæ bagud. Så jeg rev mit bagerste korsbånd over, forvoldede mig brusk og minisk skade samt flere små brud på skinnebenet - uheldigt? ja tak! (lægerne på sygehuset undrede sig også meget over hvordan jeg kunne komme så voldsomt tilskade 'bare' ved at træde forkert.
    Det stod så på krykker og genoptræning, men da det ikke var nok, besluttede lægerne sig for at jeg skulle opereres. Så det blev jeg i august 2012, hvorefter der gik endnu et halvt år med krykker og så genoptræning.
    Nu 2 år efter skaden skete og 1 år siden operationen, står jeg til måske at skulle opereres igen, fordi jeg har så mange smerter - så de er bange for at skruen sidder forkert, der er noget arvæv, eller noget helt andet. Så jeg venter egentlig bare på en 'dom'..

    Men jeg opgiver ikke min ridning! Også selvom jeg har smerter konstantos!
    Og så vælger jeg endda en disciplin som nok ikke lige er det sjoveste for knæet - men det er det for min pony og jeg. Nemlig games! smiley

    Omkring ponyen har der også været mange op -og nedture..
    - Skide dårligt sadelleje (umulig at finde sadel til/få sadlen tilpasset ordentligt)
    - Hvinskhed (har fået indoperet guldstykker i ørerne)
    - Støttebåndsskade (stod stille i over et halvt år. Blev selvfølgelig skadet lige da jeg var klar til at ride lidt igen efter min knæoperation)
    - Allergisk overfor diverse stik (får kæmpe hævelser rundt omkring på kroppen)
    - Kronisk gjordsår (haha, eller, hun får meget nemt gjordsår!)
    - Gjordkrampe (hun får spændinger i ryggen grundet gjordkrampen og får derfor jævnligt massage)
    - Skæve hove (stod skadet i lang tid for nogle år siden og stod med special sko, nu går hun med almindelige sko og bliver beskåret specielt)
    - Havde en gigantisk vorte (den blev opereret væk, da den sad et rigtig dumt sted og blev ved med at vokse, så nu har hun et forholdsvis stort grimt at, selvom det er over 5 år siden)
    - Har haft både ulvetand og hingstetand (begge blev fjernet)


    Woow, jeg undskylder at det blev så langt! Gik lige helt i selvsving... smiley
    Men vidste ikke lige hvordan jeg skulle gøre det kortere og i kunne lige så godt få hele historien. smiley


  • #58   17. okt 2013 Jeg hedder Mathilde smiley
    Jeg er fra d. 25/2 2000 og er altså 13 år. Jeg er fra Storkøbenhavn og bor i en by som hedder Herlev (Hvis nogen skulle kende den) smiley
    Jeg har part på en pony som hedder Chess. Hun er en ældre dame ^^
    Jeg passer en Welsh Cob på 4 år som hedder Charlene ;D
    Jah, jeg har brækket min arm 2 gange.. Jeg er rimelig klodset og lygtepæle, træer og andre ting man kan gå ind i/falde over er mine fjender smiley
    Jeg har ikke nogle dyr, mine ørkenrotter rejste op til himlen for 1 år siden )':


  • #59   17. okt 2013 jeg hedder Rikke smiley
    jeg er fra 19/1 1998 (15 år) jeg bor i Jylland tæt på bording smiley
    jeg har 2 heste Lukas og Malta som jeg springer på, Lukas er 16 år og Malta er 7 år og ham har vi selv redet til smiley
    jeg er en aktiv stævne rytter, og elsker det .-)


  • #60   17. okt 2013 Jeg hedder Amalie og jeg er 13 år smiley Jeg passer en lille shetlænder som hedder Loke 3 gange om ugen. Loke står på Vallensbæk Ridecenter hvor jeg også rider rideskole. Jeg vil rigtig gerne prøve og ride bidløst, men det må blive efter rideskolen smiley Hjemme har jeg et marsvin, som hedder Guffe. Mit andet marsvin, Nougat rejste til himlen i sommerferien. smiley

  • #61   17. okt 2013 Jeg fik aldrig skrevet om mig selv igår smiley Hehehe smiley

    Okay..

    Jeg hedder Majbritt, jeg er 16 år gammel. Jeg har 1 pony, den anden er min mors men genoptræner ham for hende. Mine heste står ved en privat opstalder i Vitrup som er super sød! Jeg er en lidt all-round rytter fordi jeg har redet - dressur op til LB plan, Spring op til MB plan, Tærren har jeg redet lidt ude i skoven for mig selv ergo det var kun for hyggens skyld, jeg er blevet undervidst 1 gang i western og de ting jeg blev undervidst i har jeg brugt meget i min hverdagstræning på min pony for at få en mere afslappet krikke smiley Jeg bruger også meeget HMS i min hverdags træning så rider en blanding af dressur, HMS og western smiley

    Mit næste trin ind i heste verden vil være at kunne forblive HMS/western rytter (muligvis starte stævner) på min pony og så starte høje dressur klasser på min mors smiley

    Jeg har også en møgkøter der dovner den af hver dag udover når eg laver noget med hende xD

    Tjek hende evt ud smiley http://www.hundegalleri.dk/galleri/116027-blanding_af_racer__nelly__dumdyret


  • #63   17. okt 2013 Jeg hedder Amanda, men kaldes Hippie af dem fra min efterskole. Det fleste ser mig som kedelig, negativ og lidt af en dødbider, men sådan er jeg kun overfor mennesker jeg ikke kender ret godt eller ikke stoler på. Jeg har nemlig fundet ud af, at jeg er ret indadvendt, og måske også lidt genert? Jeg gør alt for at beskytte mit inderste 'jeg', og er for god til at holde folk på afstand. Men kender man mig, så er jeg faktisk ikke kedelig at være sammen med, når jeg først "folder mig ud".
    Jeg er ikke til fester, druk og shopping, men heldigvis har jeg andre kvaliteter at trække på. Jeg kommer ikke ret godt ud af det med mine jævnaldrende, mest af alt fordi vi sjældent har fælles interesser. Men det er også okay, for nogengange møder jeg nogen på min alder, som er lige så freaktout som mig smiley
    Jeg elsker heste, men her sidste par år, så er det gået op for mig, at jeg er mere for samværet med hesten end egentlig ridning. Jeg har en labrador på mange år, som teer sig som en hvalp, og en mærkelig kanin. Eeehm.. jeg er 16? smiley
    Hov jeg har også halvpart på Forglemmigej aka. Glemme aka. Glimmer, som er en oldenborg, noget andet, belgier-blanding xD


  • #64   17. okt 2013 Hov her var billede af mig:

    profilbillede
  • #65   17. okt 2013
    Hedder Maria, spiser småbørn til middagsmad og lidt større irriterende børn til aftensmad. Snakker alt for meget med mig selv - højlydt, så folk i supermarkedet kigger lidt sjovt.
    Åbner gerne munden og siger min mening, uanset selskabet. Det kombineret med dårlig humor og en mening om alle mennesker, som sjældent er positiv gør mig ikke til det mest sociale menneske. Er oven i hatten møg introvert og syntes de fleste mennesker er kedelige.

    Men så er det godt jeg har en herlig pony og bruge tiden på, nok bliver ansat pr. 1 november også kan jeg begynde og få nogle penge indenbords og ikke døje med den dumme kommune ;o)


  • #66   23. okt 2013 Jeg hedder Louise og er født i 1999, så er 14 år, og går i 8 klasse.
    Jeg er meget genert men elsker at lave sjov, og åbner mig meget hurtigt over for folk. og kan ikke stå under 1 meter tæt på folk som jeg ikke kender. Og er virkelig dårlig til det der med at sige min mening.
    i min fritid plejer at være ude på rideskolen, være sammen med mine veninder. Løbe med hunden og så er jeg lige begyndt på noget der hedder modelskole smiley

    Billled af mig.


    profilbillede
  • #67   23. okt 2013 Hedder Anne-Mette, bliver kaldt And. Og ja, And, som i det dyr der svømmer og siger rap x). Jeg bor i egen lejlighed i Kolding, hvilket jeg elsker. Jeg går på SDU (syddansk universitet), læser international virksomheds kommunikation. Min klasse er for awesome og fagene er faktisk helt ok x). Jeg er næsten aldrig alene - har 2 veninder der konstant render omkring mig. Det faktisk helt ok, de er søde nok.. Jeg får et marsvin på søndag - min søsters lille fede svin, som nu skal bo hos mig. Jeg glæder mig! Nå.. Jeg elsker at tage i byen, elsker at være på Jernbanen .. Jeg er skide social og ja .. kan virke skræmmende, men folk siger jeg er ok o.O .. Jeg rider desværre ikke mere.

  • #68   23. okt 2013 Rap, Rap smiley
    Og så synes den søde lille bumle at anden skal komme til Sjælland smiley


Kommentér på:
Hvem er i?

Annonce